ایران به روسیه میگو و ماهی‌ قزل‌آلا صادر می‌کند

آژانس فدرال ماهیگیری روسیه در خصوص مذاکراتی بین روسیه و ایران انجام شد، اعلام کرد ایران ماه دسامبر آینده صادرات میگو و ماهی قزل‌آلا را به روسیه آغاز خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ریانووستی، آژانس فدرال ماهیگیری روسیه گزارش داد: طرف‌ها خاطر نشان کردند هیچ مانعی در روسیه برای تحویل محصولات ایرانی وجود ندارد. میگو و ماهی قزل‌آلای ایرانی به زودی به روسیه فروخته خواهد شد. صادرات این دو محصول ماه دسامبر 2014 آغاز خواهد شد.

نشست نمایندگان روسیه و ایران درباره همکاری دو جانبه در زمینه ماهیگیری و پرورش ماهی همچنین صادرات محصولات دریایی ایران به بازار روسیه بود.

"رفعت حسنوف" رئیس نمایندگی آژانس فدرال ماهیگیری روسیه در ایران و نمایندگان وزارت کشاورزی و اداره فدرال نظارت بر محصولات کشاورزی روسیه، مهدی خلج معاون وزیر کشاورزی و هومن فتحی رئیس اداره همکاری بین المللی وزارت کشاورزی ایران در این نشست حضور داشتند.

روسیه هفت اوت در پاسخ به تحریم‌هایی که غربی‌ها در بحبوحه بحران اوکراین بر این کشور اعمال کردند، فهرست محصولاتی را که واردات آنها از آمریکا، اتحادیه اروپا،استرالیا، کانادا و نروژ ممنوع است، منتشر کرد.

مسکو اعلام کرد به دنبال دیگر تأمین کنندگان محصولات غذایی است که بتوانند جای واردات از غرب را بگیرند.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار