همایشهای راهبردی بررسی فرصتها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی در محلات منطقه 16 برگزار می‌شود

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 16 از برگزاری نشست علمی – تخصصی بررسی فرصتها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد محلی در نیمه دوم سال در محلات منطقه 16 خبر داد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علوی معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 16 در اولین نشست علمی- تخصصی بررسی فرصتها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی گفت: به منظور ارتقا آگاهی شهروندان در خصوص وضعیت شبکه‌های اجتماعی و همچنین شناسایی فرصتها و تهدیدات آن برنامه‌های راهبردی و استراتژیک فرامنطقه‌ای در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت که این منطقه به عنوان منطقه پیشرو در اجرای این طرح معرفی شد.

وی افزود: در نیمه دوم سال به صورت چرخشی در محلات نشست‌های علمی – تخصصی بررسی فرصتها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد محلی برگزار خواهد شد.

علوی در ادامه سال جدید را سال تمرین با محلات عنوان و اظهار کرد: این معاونت با حمایتهای شهردار منطقه از اجرای چنین برنامه‌هایی در محلات استقبال کرده و سعی می‌کنیم همه اهداف خود را ابتدا از محلات شروع کنیم.

گفتنی است، این نشست با حضور مدیر کل مطالعات اجتماعی – فرهنگی شهرداری تهران و مسئولین شهرداری منطقه 16 امروز صبح برگزار شد.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار