"پییرجی رشکوت"، تحلیل گر سیاسی در روزنامه براووی چک از طرح رئیس جمهور آمریکا، باراک اوباما در مقابله با گروه های تروریستی و در همین حین، حمایت از گروه های باصطلاح مخالف در سوریه، انتقاد کرد و تاکید کرد: دولت سوریه تنها کسی است که بر مقابله با تروریسم قادر است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه" سانا"؛ پییرجی رشکوت، تحلیل گر سیاسی در روزنامه براووی چک از طرح رئیس جمهور آمریکا، باراک اوباما در مقابله با گروه های تروریستی و در همین حین، حمایت از گروه های باصطلاح مخالف در سوریه، انتقاد کرد و تاکید کرد: دولت سوریه تنها کسی است که بر مقابله با تروریسم قادر است.

این تحلیلگر اهل چک، در مقاله ی خود در این روزنامه، از آنچه پس از حمله ی موشکی به مواضع تروریست ها اتفاق خواهد افتاد، پرسید و گفت: این گونه موارد، مصادر خطری را در طرح اوباما بوجود می آورد و تاکید کرد که در نهایت، این اقدام اوباما باعث وخیم تر شدن اوضاع خواهد شد؛ چراکه حملات هوایی، هر قدر هم که دقیق باشد، نتایج سودمند و مفیدی نخواهد داشت.

 پییرجی رشکوت، خاطر نشان کرد، اوباما در سال 2009 به هنگام به عهده گرفتن مسوولیت ریاست جمهوری، وعده داد که کشورش از دو جنگ طاقت فرسا در عراق و افغانستان، خارج خواهد شد و اقتصاد آمریکا را پس از بحران مالی، بر پای خود خواهد ایستاد، ولی اکنون جنگ اصلی، به خاطر آن است.

این تحلیلگر سیاسی، سیاست اوباما را به سخره گرفت و گفت: پس از گذشت سه سال از وعده های اوباما، امروز دوباره تسلیحات آمریکایی به عراقی باز می گردد که رئیس جکهور پیشین آمریکا، بوش، در آن با شرایطی مصیبت بار مواجه شد.

آمریکا، به بهانه وجود سلاح کشتار دسته جمعی، بدون اجازه‌ای رسمی از مراجع بین المللی، به عراق حمله کرد که این حمله و اشغالگری آمریکا در عراق، منجر به تجزیه ی عراق، ایجاد تفرقه و بی ثباتی اجتماعی و اقتصادی و نیز، رشد و نمو گروه های تروریستی در آن شد.



انتهای پیام./
برچسب ها: سوریه ، تروریسم ، چک ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار