تظاهراتی در فرانکفورت آلمان در حمايت از دولت و مردم سوريه برگزار شد

روز گذشته در شهر فرانکفورت آلمان تظاهراتی در حمایت از دولت و مردم سوريه برگزار شد و تظاهرا‌کنندگان نیز در این تظاهرات بر رد مداخله خارجی در سوریه تاکید کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوری سانا ، کمیته همبستگی با سوریه در آلمان  روز گذشته در حمایت از دولت سوریه در مقابله با تروریسم ، تظاهراتی در فرانکفورت برپا کرد.

  تظاهر کنندگان که سوری، عرب و آلمانی بودند پرچم های سوریه و پارچه نوشته هایی در حمایت از مردم ، ارتش و  دولت به همراه داشتند و شعارهایی در رد مداخلات خارجی در سوریه سر می دادند.

تظاهر کنندگان ضمن محکوم کردن دخالت های خارجی در امور داخلی سوریه خواستار جلوگیری از  عملیات مستقیم و غیر مستقیم کسانی شدند که در گسترش تروریسم و جنگ افروزی در سوریه نقش داشته اند.

"پری سیتو "سخنگوی این کمیته  تاکید کرد جنگ در سوریه با رهبری مجموعه ای از قدرت های غربی و عرب و با حمایت رژیم صهیونیستی به منظور بی ثبات کردن و از بین بردن منابع حیاتی و اقتصادی  سوریه صورت گرفته است.

سیتو افزود سوری های مقیم المان و کمیته همبستگی با سوریه در تلاش دائم جهت دفاع از سوریه و کشف واقعیت حوادثی است که برخی منابع اطلاع رسانی غربی و عربی می کوشند در برابر افکار عمومی جهان وارونه جلوه دهند.

گفتنی است کمیته همبستگی با سوریه کمیته ای بین المللی است که در سال 2012 و به منظور شناساندن واقعیات حوادث سوریه تشکیل شده  است.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار