در کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی مصوب شد؛

پاداش 20 میلیون تومانی برای طلای اینچئون / پاداش برای دوندگان نیمه استقامت

نشست کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی برگزار شد که اعضا در پایان با اختصاص مبلغ 20 میلیون تومان به مدال‌آور طلایی بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی موافقت کردند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در ابتدای این نشست افشین داوری رییس فدراسیون دوومیدانی پیشنهاد داد با توجه به سابقه درخشان مدال‌آوری دوندگان نیمه استقامت ایران در رقابت‌های برون مرزی، شرایط ویژه‌ای برای بازگشت این مواد به روزهای گذشته در نظر گرفته شود.

اعضا پس از موافقت با این پیشنهاد، تصمیم گرفتند موضوع در قالب کارگروه تخصصی متشکل از احمد یزدانیان رییس کمیته دوهای نیمه استقامت، احمد گودرزی رییس کمیته صحرانوردی، علی ایرجی رییس کمیته نوجوانان و جوانان و صادق شیرزاد رییس کمیته همگانی و پیاده روی بررسی شود و حدنصاب‌های پیشنهادی و ارقام مدنظر در جلسه بعدی ارایه و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

** پاداش 20 میلیون تومانی به طلایی‌های اینچئون
در این جلسه اعضا همچنین مصوب کردند تا از سوی فدراسیون دوومیدانی به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی جدا از پاداش‌های در نظر گرفته شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز مبلغ 20، 10 و هفت میلیون تومان اهداء شود.

همچنین قرار شد بلافاصله پس از کسب مدال در بازی‌های آسیایی از سوی سرپرست تیم به دارندگان طلا, یک هزار دلار, دارندگان نقره 700 دلار و برنزی‌ها 500 دلار اهداء شود.

ابارقی، مهر صفوتی و وظیفه دوست به لیست حق و الزحمه تمرین اضافه شدند.

با تصمیم فدراسیون دوومیدانی ، محمد حسین ابارقی که موفق به کسب مدال طلای 200 متر آسیا و شکستن رکورد ملی این ماده شده بود، علیرضا مهر صفوتی جوان آینده دار پرتاب وزنه ایران و محمد رضا وظیفه دوست که در مرحله سوم لیگ با عبور از مانع دو متر و 25 سانتیمتری موفق شد جواز حضور در ماده پرش ارتفاع بازی‌های آسیایی اینچئون را کسب کند و رکورد باشگاهی ایران در این ماده را ارتقاء دهد، درلیست آیین نامه پرداخت حق و الزحمه فدراسیون دوومیدانی قرار بگیرند.

ورزشکارانی که در این لیست قرار می‌گیرند به صورت ماهیانه و به طور مستمر مبالغ مشخصی بر اساس آیین نامه سال 91 از فدراسیون دوومیدانی برای حق و الزحمه تمرینات خود دریافت خواهند کرد.

** تصویه حساب‌های مالی تا پایان شهریورماه سال 93
در ادامه این جلسه اعلام شد که مطالبات و معوقه های ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی تا پایان شهریورماه سال 93 به صورت کامل پرداخته شده است و دیگر هیچ ورزشکار یا مربی نیست که مطالبه‌ای از فدراسیون تا این تاریخ داشته باشد.

** بازدید از نحوه تمرینات سجاد مرادی
پس از مطرح شدن نام سجاد مرادی و هادی سپهرزاد از سوی کمیته های مربوطه در نشست کمیته فنی، مقرر شد احمد یزدانیان و احمد گودرزی هفته آینده با حضور در اصفهان از نزدیک تمرینات سجاد مرادی را مشاهده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار