آخرین وضعیت مصدومان بسکتبال؛

شروع تمرینات سبک سجاد مشایخی/ بازگشت سریع آرن داودی

سجاد مشایخی که به خاطر مصدومیت جام جهانی بسکتبال را از دست داد، تمرینات سبک خود را شروع کرد. سایر ملی پوشان و بازیکنان مصدوم لیگ نیز تا اواسط مهر به بازی برمی گردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ چند بازیکن بسکتبال از ابتدای فصل تابستان دچار مصدومیت های گوناگون شدند که در این میان تنها مصدومیت سامان ویسی در کاپ آسیا جدی بوده و به فصل جدید سوپرلیگ نمی رسد.

در میان ملی پوشان اعزامی به اینچئون تنها سجاد مشایخی با مشکل روبرو بود که عصر روز گذشته تمرینات سبک خود را شروع کرد و به زودی وارد تمرینات گروهی با سایر ملی پوشان می شود.

طبق نظر پزشکان هنوز مقداری لخته خون در چشم مشایخی وجود دارد و احتمالا وی با عینک مخصوص شرایط بازگشت به زمین را پیدا می کند.

آرن داودی هم که به خاطر مشکل زانو حضور در کاپ آسیا و جام جهانی را از دست داد، 10 روز قبل زانوی خود را جراحی کرد. بخشی از غضروف زانوی آرن قبل از کاپ آسیا جدا شده بود که جراحی سنگینی هم برای حل این مشکل نداشت و مدتی طولانی این بازیکن را از بسکتبال دور نمی کند.

گاردرأس اصفهانی تا 10 روز دیگر دویدن را شروع می کند و تا یک ماه دیگر شرایط بازی خواهد داشت.

تردید ویسی در مورد ادامه بسکتبال

سامان ویسی هم که در جریان بازی های کاپ آسیا مصدوم شده بود، حدود 3 هفته قبل زانوی خود را جراحی کرد. ویسی از هفته آینده با کنار گذاشتن عصای خود شرایط راه رفتن پیدا می کند و 2 ماه بعد از آن امکان دویدن خواهد داشت.

گارد تیم ملی بعد از 6 ماه شرایط بازی پیدا می کند اما با توجه به پشت سر گذاشتن چهارمین جراحی سنگین هنوز تصمیمی برای ادامه بازی بسکتبال نگرفته است.

مصدومان لیگ 92-93

سعید داورپناه بازیکن مهرام تهران هم که امسال از ابتدای اردوهای تیم ملی مجبور به کناره گیری از تمرینات و بازی ها شد، سلامتی خود را به طور کامل به دست آورده است. داورپناه از 20 روز قبل تمرینات بسکتبال خود را شروع کرده و حتی امکان رفتن به بازی های ویلیام جونز را هم داشت اما در نهایت همراه تیم به چین تایپه نرفت. 

همچنین وحید حاجیان بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام که در جریان بازی های غرب آسیا با مصدومیت سنگین روبرو شد و در ابتدای سال جاری پای خود را جراحی کرد با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت تمرینات خود را شروع کرده و از 2 هفته دیگر مشکلی برای بازی نخواهد داشت.

به این ترتیب به جز سامان ویسی سایر بازیکنان مصدوم فصل قبل و تعطیلات بعد از لیگ تا پایان فصل تابستان یا اوایل مهر به بازی برمی گردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار