معاون صدا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تجلیل از خانواده شهدای رادیو / آرشیو صوتی رادیو دراختیار برنامه‌ سازان

"محمدحسین صوفی" گفت: همه نهاد‌ها و برنامه‌ سازان رادیو توانسته‌اند از آرشیو صوتی رادیو در دوران دفاع مقدس به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

محمد حسین صوفی معاون صدا در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درباره نخستین همایش نقش رادیو در دفاع مقدس گفت: رسانه‌ها بویژه رسانه رادیو در دفاع مقدس و در حوزه اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط بین رزمندگان و پشت جبهه با مردم نقش بزرگی را ایفا کرده‌اند.
 
وی افزود: رادیو به بیان خاطرات و توقعات و نیاز‌ها و کمبودهایی که رزمندگان در دفاع مقدس داشتند، پرداخت و وظیفه خود را در این راستا انجام داد.  
 
معاون صدا تصریح کرد: ما در طول روز و ایام دفاع مقدس روزانه بیش از 20 ساعت برنامه را روی آنتن برده‌ایم و فعالیت‌های بچه‌های جنگ را نشان داده‌ایم.
 
وی با اشاره به تجلیل از خانواده شهدای رادیو ادامه داد: افرادی که در رادیو و در دفاع مقدس به عنوان تهیه کننده، گوینده و گزارشگر فعالیت داشته اند در نخستین همایش نقش رادیو در دفاع مقدس حضور بهم خواهند رساند و از خانواده شهدای رادیو نیز تجلیل می‌شود.
 
معاون صدا در خصوص حضور خبرنگاران در مراسم نقش رادیو در دفاع مقدس گفت: ما از معاونت سیاسی خواهش کردیم که خبرنگاران و گزارشگران حوزه خبر را معرفی کنند تا در مراسمی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی برگزار می‌شود از آنها تقدیر شود.
 
صوفی خاطرنشان کرد: آرشیو صوتی رادیو در خصوص برنامه‌‌های دفاع مقدس در اختیار همه نهاد‌ها و برنامه سازان قرار گرفته است و همه می‌توانند از این افتخار معنوی بهره‌مند شوند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار