مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتی مازندران ، از هزينه 10 ميليارد ريالي در شش‌ماهه نخست سال‌جاري براي اجراي زيرساخت‌ها در شهرك صنعتي شهداي محمود آباد خبر داد .

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران ساری ، سيد مصطفي موسوي در جمع صنعتگران و توليد كنندگان شهرك صنعتي شهداي محمودآباد گفت : شهرك صنعتي شهداي محمودآباد يكي از شهركهاي صنعتي برجسته استان است و اگرچه از لحاظ قدمت ، پايين تر از بعضي شهركهاي ديگر مي باشد اما رشد و توسعه خوبي را در اين مدت كوتاه طي كرده و واحدهاي توليدي خوبي نيز در اين شهرك صنعتي مستقر شده اند كه مايه مباهات است .

مديرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران با اشاره به پيگيري زمينهاي راكد در شهرك صنعتي شهداي محمودآباد اظهار داشت : با توجه به مزيت دار بودن اين شهرك صنعتي و اقبال سرمايه گذاران ، قطعاً زمينهاي راكد و غيرفعال خلع يد خواهند شد و بستر براي سرمايه گذاران جديد كه داراي اهليت ، توانايي و اراده لازم براي كار دارند ، فراهم مي شود .

سيد مصطفي موسوي افزود : به رغم محدوديت و كمبود منابع بانكي ، در ششماهه نخست سالجاري مبلغ 10 ميليارد ريال براي اجراي طرحهـاي زيرساختي شهرك صنعتي شهداي محمودآباد هزينه شده است .

وي بيان داشت : مناقصه واگذاري ساخت ساختمان اداري شهرك صنعتي شهداي محمودآباد به پيمانكار انجام شده و با تخصيص اعتبار لازم عمليات اجراي اين پروژه ، آغاز مي شود.

موسوي تأكيـد كرد : اساساً نگاه ما ، نگاه قانونمندي و حركت براساس و مبناي قانون است و برنامه عملياتي در هر شهرك و ناحيه صنعتي براساس نياز و اولويت بندي پروژه ها اجرا خواهد شد و با اجراي پروژه ها ، شكوفايي و تحرك خوبي در شهركها و نواحي صنعتي استان ايجاد مي گردد .

وي تصريح كرد : با همياري و همكاري شركت خدماتي و شركت شهركهاي صنعتي ، اتفاقات خوبي در شهركها و نواحي صنعتي خواهد افتاد و با هم افزايي ظرفيتها ، بهترين نتايج را شاهد خواهيم بود./ز

منبع:ايرنا

برچسب ها: هزینه ، ساخت ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.