ناظر جشنواره در استان خراسان رضوی:

پارک‌ها، فرهنگسراها و مساجد خراسان رضوی میزبان جشنواره مقاومت شدند

ناظر جشنواره مقاومت در استان خراسان رضوی، از گسترده‌تر شدن برگزاری این رویداد در پارک‌ها، فرهنگسراها و همچنین مساجد سخن گفت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، حیدری (ناظر جشنواره در استان خراسان رضوی) با تاکید بر گستردگی این رویداد فرهنگی در این استان گفت: مسئولان استانی برگزار کننده جشنواره، در برنامه‌های خود علاوه بر سالن‌های سینما، مذاکرات خوبی برای نمایش فیلم در فرهنگسراهای شهرداری، مساجد و پارک‌ها داشته‌اند.
 
وی ادامه داد: تاکنون بیش از 60 مسجد و بیش از 20 پارک و فرهنگسرای شهرداری‌ها در استان خراسان رضوی پای کار آمده‌اند و ما امیدواریم حتی تا روز برگزاری جشنواره، بتوانیم این تعداد را افزایش دهیم.
 
حیدری همچنین با اشاره به برنامه‌های خاص این رویداد سینمایی در استان خراسان رضوی بیان کرد: همانطور که اعلام کردیم، یکی از برنامه‌های شاخص ما در استان، نمایش فیلم‌ها در پنج زندان مرکزی مشهد، سبزوار، تربت حیدریه، نیشابور و کاشمر است. همچنین برنامه‌های شاخص دیگری نیز در نظر گرفته شده که بزودی اعلام خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش، استان خراسان رضوی جشنواره فیلم مقاومت را در حدود 200 نقطه برگزار می‌کند. برگزاری قدرتمند و گسترده این جشنواره در این استان که مزین به قدوم مبارک امام رضا (ع) است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
همچنین باید گفت که روند پیوستن پارک‌های عمومی و مساجد و تکایا به جشنواره فیلم مقاومت سرعت گرفته است و بسیاری از استان‌ها، پیگیر این موضوع هستند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.