ملی‌پوشان شمشیرباز کشورمان فردا راهی مسابقات آسیایی اینچئون خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کاروان شمشیربازی کشورمان فردا راهی اینچئون کره‌ جنوبی خواهد شد تا پس از اردوی یک ساله توانمندی خود را در این رقابتها به نمایش بگذارد.

8 ملی پوش کشورمان در قالب 2 تیم سابر و اپه با مربیگری سیامک فیض عسگری و پیمان فخری پس از شرکت در تورنمتهای داخلی و خارجی اکنون با آمادگی کامل به مصاف حریفانشان می‌روند تا این بار حریفان قدرتمندشان را به زمین بنشانند.

تیم شمشیر بازی کره جنوبی که این بار میزبان بازیهای آسیایی نیزاست. حریف اصلی ملی‌پوشان ایرانی محسوب می‌شود.

سیامک فیض عسگری در خصوص وضعیت تیم اپه می‌گوید: برگزاری اردوی تدارکاتی با قهرمانان المپیک و قهرمانان جهان باعث افزایش توانمندی بازیکنان ما شده است ما برای گرفتن مدال این به مسابقات می‌رویم نمی‌دانم چه مدالی کسب می‌کنیم اما دوست دارم خوش‌رنگ ترین مدال نصیبمان شود.

فخری نیز دیگر مربی شمشیربازی در خصوص وضعیت تیم ملی سابر گفت: ما آماده رویارویی با حریفان هستیم. تیم سابر اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برد امیدواریم مدال طلا این مسابقات نصیب کشورمان شود تا زحمات یک ساله ما از بین نرود.

سید علی پاکدامن، مجتبی عابدینی،‌فرزاد باهرارسباران و محمد رهبری اعضای تیم ملی سابر هستند. علی یعقوبیان، محمد رضایی، طاهر آشوری، سید صادق عابدی تیم 4 نفره اپه کشورمان را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است ملی‌پوشان شمشیرباز کشورمان در اسلحه اپه 29 شهریور ماه به مصاف حریفان خود خواهند رفت شمشیربازان اسلحه سابر ایران نیز 30 شهریور ماه به مصاف رقیبانشان می‌روند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ملی ، فردا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار