جانشین فرماندهی انتظامی بم اعلام کرد

کشف ۵۶۱ کیلوگرم تریاک از خودروی واژگون شده قاچاقچیان در بم

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بم از کشف محموله ۵۶۱ کیلوگرمی تریاک از خودروی واژگون شده قاچاقچیان در روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد اسدآبادی، اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با استفاده از توان نیرویی و بهره‌گیری از اقدامات اطلاعاتی در  24 ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ماموران انتظامی براساس کارهای اطلاعاتی انجام شده، در کنار پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، خرده فروشان مواد مخدر و متهمان تحت تعقیب را دستگیر کرده و اکیپ‌هایی به منظور کنترل محورها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان مستقر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان  بم بیان کرد: ظهر روز گذشته یک دستگاه خودرو پژو قبل از محل استقرار ماموران پاسگاه خواجه عسکر در محور بم- کرمان بنا به دلایلی از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با یک خودروی دیگر واژگون شد.

سرهنگ اسدآبادی، تصریح کرد: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه و بررسی صحنه مشخص شد این خودرو حامل یک محموله سنگین مواد مخدر بوده است و سرنشینان خودرو پس از واژگونی از محل متواری شده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان  بم با اشاره به حفظ صحنه و انتقال مواد کشف شده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: از لاشه این خودرو 561 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وبگردی ، تریاک ، کشف ، بم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار