پانزده پزشک مسئول مداوای شوماخر

در هفته ای که گذشته مشخص شد که بالاخره میشائیل شوماخر به خانه خود در ژنو بازگشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روزنامه آلمانی "بیلد ام سونتگ" امروز خبر داد که پانزده پزشک در خانه شوماخر مسئولیت مداوا و رسیدگی به او را برعهده دارند.

بعد از حادثه ای که برای قهرمان هفت دوره رقابت های فرمول یک پیش آمد، بالاخره او در هفته ای که گذشته از بیمارستان به خانه آمد تا ادامه مراحل درمان را در خانه بگذراند.

طبق خبری که منتشر شد، ۱۵ نفر که یک گروه پزشکی مجرب را از فیزیوتراپیست گرفته تا پزشک عمومی تشکیل می دهند، در خانه میشائیل شوماخر هستند تا از نزدیک وضعیت او را مورد بررسی قرار بدهند.

بیمارستانی که پیش تر شوماخر در آنجا بستری بود تأیید کرد اکیپ پزشکی حاضر در خانه شوماخر، از باتجربه ترین پزشکان این بیمارستان هستند و تمامی آنها آموزش ها و دوره های سختی را پشت سر گذاشته اند.

"سوبین کم" مدیر برنامه های شوماخر در هفته گذشته عنوان کرده بود با اینکه وضعیت بهبودی شوماخر با چشم قابل رویت است، اما راه زیادی در پیش است تا میشائیل به بهبودی برسد.

"مانفرد اسپیتزر" از جراهان مشهور مغز در مصاحبه با بیلد گفت: وضعیت فعلی شوماخر را نمی دانم. اما اگر وضعیت او ثابت و پایدار باشد، دیدن چهره های آشنا به او خیلی کمک می کند. کسانی که تا این اندازه مغزشان آسیب می بیند، روحیه دادن به آنها بسیار مهم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شوماخر ، مرسدس ، راننده ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار