معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: نظام سلامت آذربایجان غربی ظرفیت خوبی برای نهادینه‌سازی توریسم‌درمانی دارد، که از این قابلیت باید استفاده کرد.

رسول انتظار مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی ظرفیت خوبی برای توسعه توریسم‌درمانی دارد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با بیان اینکه باید در این سمت و سو گام‌های بلندی برداشته شود، ادامه داد: از این رهگذر ضمن تلاش برای ارزآوری در استان، می‌توان برای رشد صنعت گردشگری اقدام کرد.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه گاه مسافران خارجی ورودی به استان برای استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی از این خطه به سایر استان‌های کشور عازم می‌شوند، ادامه داد: استان ما در ارتباط با بیماری‌های قلبی و پیوند کلیه حرف اول را می‌زند.

انتظارمهدی با اشاره به اینکه بخشی از خدمات این مجموعه به گردشگران و بخشی دیگر به همه مردم استان تعلق دارد، ادامه داد: اموری از قبیل کنترل آب شرب شهری، روستایی، تاسیسات، اماکن عمومی، استخرها و ... انجام می‌گیرد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی به بازدید از اماکن بین‌راهی اشاره کرد و بیان داشت: از این رهگذر 5 باب از اماکن عمومی به دادگاه معرفی شده‌اند که چهار باب آن با حضور کارشناسان گردشگری و پایانه‌ها تعطیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 340 مورد شکایت به این مجموعه واصل شده است، که همه آنها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: رسیدگی به گزارشات و شکایات اقشار مختلف جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انتظارمهدی با اظهار به اینکه از 30 خرداد ماه امسال واکسن سرخک به مسافران ورودی کشور عراق تزریق می‌شود، بیان داشت: این قبیل امور با جدیت کامل انجام می‌گیرد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی متذکر شد: در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» جدی‌تر از گذشته باید گام برداشت و از ظرفیت‌های نهفته بین مردم حداکثر استفاده را کردز

منبع:فارس

برچسب ها: نیازمند ، امور ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.