نشست خبری مربیان و کاپیتان‌های ایران، آلمان و فرانسه؛

معروف: مردم کشورم با شور بازی‌ها را دنبال می‌کنند/کواچ: به خاطر تلاش اینجاییم، نه شانس!

کنفرانس خبری مربیان و کاپیتان‌های ایران، فرانسه و آلمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از fivb، مربیان و کاپیتان های ایران، آلمان و فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از شروع دور ششم رقابت‌ها برگزار شد. 

سرمربی ایران: ما اینجا هستیم نه بخاطر اینکه خوش شناسیم بلکه در ۴ ماه گذشته سخت تلاش کرده ایم و بازی های بسیار زیبایی انجام دادیم. در این تورنمنت عملکرد بسیار خوبی داشتیم و همین روند را ادامه خواهیم داد.

سعید معروف کاپیتان ایران و بهترین پاسور رقابت‌های لیگ جهانی با اشاره به اینکه والیبال یکی از ورزش های پرطرفدار در کشورش است گفت: ما در والیبال برنامه هلی منظمی را دنبال کرده ایم. این ورزش در کشور ما پرطرفدار است و ایرانی ها با شور بازی ها را دنبال می کنند.

سرمربی فرانسه: برای ما مهم بود که یک امتیاز از لهستان بگیریم تا سرگروه شویم. بازیکنان مان در این مدت خسته شده بودند بنابراین به دیگر بازیکنان میدان دادم که آنها هم تا آخرین لحظه مبارزه کردند. فکر می کنم حالا اینجا بازی های خیلی خوبی را شاهد خواهیم بود. در انتظار بازی های درجه یک از ایران، فرانسه و آلمان باشید.

کاپیتان فرانسه: در دور اول در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم اما خیلی خوشحالیم که توانستیم به عنوان سرگروه صعود کنیم. ما بازهم تلاش خواهیم کرد بازی های بی نظیری ارائه دهیم.

سرمربی آلمان: خیلی خوشحالم که همراه با دو تیم فرانسه و ایران در اینجا هستیم.

کاپیتان آلمان: بازی های سختی پیش رو داریم، البته بازی اولمان کمی مشکل تر به نظر می رسد، اما ما می خواهیم با قدرت پیش رویم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: کواچ ، معروف ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار