با تلاش آتش نشانان شهریار راننده پراید که زیر چرخ های کامیون محبوس شده بود از مرگ نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، روز گذشته ساعت 15:27 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده شهریار به طرف تهران،نرسیده به میدان معادن به آتش نشانی اعلام شد.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل پراید و کامیون آمیکو به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به  محبوس  و مصدوم شدن راننده پراید در زیر کامیون گردیده بود.

با تلاش نفس گیر آتش نشان‌ها راننده که زیر کامیون و در میان آهن پاره‌های خودروی پراید محبوس شده بیرون کشیده شد و از مرگ نجات یافت.

آتش نشان ها ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری، فرد مصدوم را با همکاری اورژانس 115 به بیمارستان انتقال و خودرو های فوق با هماهنگی پلیس راهور مستقر در محل حادثه به پارکینگ منتقل گردید.








انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
اینم از خودروی ملی...(ارابه مرگ)
Iran (Islamic Republic of)
خیرمحمددینارزهی
۱۰:۴۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
س. به نظربنده تقصیر از شرکت سازنده خودرو میباشد. و اداره راه هم هیچ کاری انجام نمیده کیفیت آسفالت مناسب نیست هر که تو جاده میره . فکر کنه که از میان نیروهای داعش میگذره . تنها کاری که میتونه انجام بده خوندن اشهد خودش باشه .