رهبری فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مایلی کهن حقایق فوتبال را مطرح کرده است/وزارت ورزش دخالتی در برکناری دایی نداشته است

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص گفته‌های رحیمی گفت: زمانی که تیم پرسپولیس هیات مدیره دارد دیگر وزارت ورزش دخالتی نمی‌کند و این تصمیم برکناری بر گردن هیات مدیره بوده است و به رحیمی و زادمهر‌ ربطی ندارد.

بهروز رهبری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم پرسپولیس یک هیات مدیره دارد که وزارت ورزش آن را انتخاب کرده پس زمانی که تیمی هیات مدیره دارد دیگر وزارت ورزش در مسائل تیم دخالت نمی‌کند و این مساله نیز در تیم پرسپولیس هم صدق می‌کند و دخالت وزارت ورزش در این تیم صحت ندارد.
 
وی در ادامه افزود: تصمیمات گرفته شده از سوی هیات مدیره و بر اساس نتایج ضعیفی که تیم در لیگ چهاردهم بدست آورده گرفت شده است و نباید این مشکلات و برکناری را بر گردن رحیمی و زادمهر بیاندازیم، چرا که این رفتار‌ها در فوتبال غیر اخلاقی است و تمام جمع بندی ها نشان می‌دهد که وزارت ورزش دخالتی در تیم پرسپولیس نداشته است.
 
وی همچنین درباره اینکه آیا این درست است که بین مدیر عامل و هیات مدیره هماهنگی وجود ندارد اظهار کرد: بوجود آمدن این اختلافات در تیم پرسپولیس جای تاسف دارد و این اختلافات در بین بزرگان تیم پرسپولیس باعث شده است این تیم نتواند نتایج قابل قبولی را کسب کند و بهتر است در این مواقع وزارت ورزش دخالت کند، چرا که تمام این مشکلات باعث می‌شود با احساسات هواداران این تیم بازی شود و بدترین اتفاق این بوده است که در خانواده پرسپولیس در بین بزرگان دیده می‌شود و باعث تاسف است که این تیم را با این حال و روز نظاره گر هستیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: زمانی که در هیات مدیره هماهنگی نباشد مشکلات دست به دست هم می‌دهند و باعث به چالش کشیده شدن تیم می‌شود.
 
 رهبری فرد همچنین درباره صحبت های مایلی کهن در برنامه 90 اظهار کرد: مایلی کهن نه مربی و نه همبازی و نه پیشکسوت‌ام بوده که بخواهم درباره این فرد حرفی بزنم، ولی شواهد نشان دهنده این است که مایلی کهن حقایق فوتبال را می‌گوید و متأسفانه زمانی که شخصی حقایق فوتبال را عنوان می‌کند به دل بعضی افراد این صحبت‌ها نمی‌نشیند و به نظر من مایلی کهن سالم‌ترین فرد در فوتبال ما است، چرا که افراد سالم معمولا روی صداقت حرف‌ می‌زنند و به خاطر همین صداقتشان باید خانه نشین باشند و تمام صحبت‌های این فرد در برنامه 90 این را نشان می‌داد که ریا نیست و حرف‌ها از ته قلب گفته می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: تمام حرف‌های مایلی کهن را قبول دارم و این کاملا درست است که در برنامه 90 حقایق فوتبال تمام و کمال در اختیار مردم نمی‌گذارند و من هم اگر جای مایلی کهن بودم همین حرف‌ها را در برنامه 90 عنوان می‌کردم.

وی در ادامه بیان کرد: زمانی که در تیم پرسپولیس تنش وجود دارد این صلاح نیست که برنامه 90 بخواهد که رحیمی در برنامه حضور داشته باشد و نظرسنجی علی دایی را در برنامه به نمایش بگذارند، چرا که این مسأله باعث می‌شود مشکلات این تیم بیشتر شود و به نظر من بهتر است به مربی جدید فرصت داده شود تا بتواند در هفته‌های آینده نتایج قابل قبولی را برای تیم پرسپولیس رقم بزند.

وی افزود: در حال حاضر مشکل فوتبال ما دایی نیست، ما مشکلات بیشتری در فوتبالمان دیده می‌شود که باید به آنها پرداخت. یکی از مشکلاتی که در فوتبال ما می‌تواند مطرح شود نتیجه نگرفتن تیم ملی امید در برابر ویتنام است که بدترین نتیجه ممکن برای فوتبال کشور ما رقم می‌خورد.

وی درباره اینکه آیا این درست است هیأت مدیره بدون هماهنگی با مدیرعامل مربی انتخاب کنند افزود: طبق صحبت‌های گفته شده در نود از رحیمی در جلسه برگزار شده دعوت به عمل آمده است ولی شواهد نشان می‌دهد رحیمی با تصمیم خودش به این جلسه نرفته است و این بی‌احترامی است که این فرد انجام داده است، پس نباید انتظار داشته باشد که مسائل اتفاق افتاده را با او در میان بگذارند و طرز حرف زدن‌های رحیمی او را یک آدم پرخاشگر همانند دایی نشان می‌داد که زیر بار حرف هیچ کس نمی‌خواهد برود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، مطرح ، مدیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
کفتر کاکل به سر وای وای....
-
arta
۱۳:۱۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
به امید قعر نشینی پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۱:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
بهترنيست تو اظهارنظر نكني؟
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۱:۳۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
افرین کاملا درست است اقا وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد باشگاه حق دارد مربی برکنار کند مگه تو مچستر ندیدین بعدش مگه همین مردم یا تماشا گران نبودن شعار می دادن دایی را بركنارکن من از کار مردم ایران ماندم با چه سازی بسازیم بقول یکی اگرکار کنی می گویند احمق هستن.اگر کم کار کنن می گویند تنبل هستن. اگرشب نماز بخوانی می گویند ریا کار هست .اگرساکت باشی می گویند لال هست. اگر جمع گرا باشی می گویند خسیس هست .اگر زبان اوری می گویند وراج وپرحرف هست.اگر .... پس نباید به حمدوثنای مردم توجه کرد انچه درست است انجام داد .دورد مایلی کهن شجاع و قهرمان
آخرین اخبار