ساخت نمادهای معروف جهان در بوستان تولد منطقه 4 تهران

رئیس اداره سبز شهرداری منطقه 4 از احداث المان و نمادهای معروف جهان در بوستان تولد منطقه 4 خبر داد.

 محمود عظیمی رئیس اداره سبز شهرداری منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در حوزه بوستان های طرح محلات طرح‌هایی در جهت بهبود کیفیت بهره‌بردرای شهروندان از این فضاهای تفریحی در دست اجرا است.
 
عظیمی اضافه کرد: اجرای طرح موضوعی بوستان تولد با استفاده از نمادهای ساختمان‌های معروف دنیا همانند برج ایفل، برج میلاد و با 15 آیتم موضوعی از جمله طرح‌های در دست اجرا است.
 
وی در ادامه با اشاره بازسازی و عمران معابر 50 بوستان سطح منطقه گفت: در ادامه فعالیت‌های اداره فضای سبز، بازسازی 80 زمین بازی کودک،تعمیر و تعویض وسائل بازی و کف پوش و احداث 10 زمین بازی جدید در بوستان‌ها در دستور کار قرار گرفت.
 
رئیس اداره فضای سبز شهرداری  منطقه 4 گفت: همچنین اجرای پارک موضوعی مجسمه حیوانات در پارک پلیس و پارک تولد و احداث پارک موضوعی مجسمه‌های شنی در باغ پرندگان از سایر فعالیتهای صورت گرفته در این حوزه است.
 
عظیمی با اشاره به لزوم احداث مراکز کلینیکی گل و گیاه در سطح محلات شهر تهران افزود: با توجه به جایگاه مهم مقوله آموزش در حوزه فضای سبز و اهمیت رشد فضای سبز خانگی و ارتقای آگاهی شهروندان در نگهداشت فضای سبز شهری 6 مرکز کلینیک گل و گیاه در منطقه 4 احداث شده است.
 
عظیمی در پایان از احداث آزمایشگاه کلینیک حکیمیه خاطر نشان کرد: در این مرکز با همکاری مراکز آموزشی و دانشگاهی، طرح‌های پژوهشی مثبتی را کلید بزنیم و فعالیت‌های گیاه پزشکی علاوه بر این مرکز در تمامی کیلینک‌های گل و گیاه مدیریت علمی می‌گردد.
 
انتهای پیام/   
برچسب ها: ساخت ، نماد ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.