معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از اجرای پروژه اجتماعی به‌نام سبک زندگی ایرانی اسلامی به عنوان محله خوب، زندگی مطلوب در محله بلوار کشاورز و جهاد خبرداد.

 حبیب‌الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این مطلب گفت: پروژه اجتماعی به نام سبک زندگی ایرانی اسلامی به عنوان محله خوب، زندگی مطلوب در محله بلوار کشاورز و جهاد در دست اجرا است که تحت عنوان مجموعه نشست‌هایی با حضورز دکتر فاطمی و اساتید دیگر برگزار می‌شود.
 
وی افزود: هدف از برگزاری این طرح آشنایی بیشتر شهروندان با رویکرد‌های دینی، مذهبی، اخلاقی، محیط محله و خانواده است که چطور بتوان یک زندگی مطلوب را در سطح منطقه و خانواده ایجاد کرد.
 
غفوری تصریح کرد: فاز اول پروژه شهریور ماه تمام می‌شود و تمامی مطالب این نشست‌ها تحت عنوان یک جلد کتاب منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد و در آذر ماه فاز دوم این طرح اجرا می‌شود.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 در پایان خاطرنشان کرد: این طرح به صورت پایلوت دراین محلات اجرا شده و در مراحل بعد در سایر محلات منطقه اجرا می‌شود تا در رویکرد فرهنگی‌، اجتماعی خانواده‌ها تاثیر مطلوب بر جای گذارد که مورد استقبال شهروندان این محلات قرار گرفته است و امید است بتوان با رویکرد‌های اسلامی اخلاق مدار ایجاد شود.

انتهای پیام/  
برچسب ها: پروژه ، سبک ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار