15 طرح عمرانی جنوب غرب تهران در سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 از بهره‌برداری 15 طرح عمرانی این منطقه درسال 93 خبرداد.

حسن رحمانی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت:بهره‌برداری از 15 طرح عمرانی منطقه 18 در سال93 در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی در ادامه:این طرح با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان وارزیابی مسائل و مشکلات آنها دردست اجرا است.

رحمانی اظهار داشت: دراین طرح معاونت فنی و عمران معاونت امورمالی و اداری منطقه 18 به بخش خصوصی شورایاری محلات و شهرداری نواحی 7 گانه منطقه 18 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تکمیل و بهره‌برداری از 15 طرح عمرانی در سال 93 از جمله ساماندهی مسیل کن، احداث بوستان‌های 4 گانه، بلوار45 متری بهار،موزه شهدا،خانهکشتی شهیذان قربانی دستجردی، سرای محله ولیعصرجنوبی،استخرو سونای شهدای گلدسته وساختمان مرکزی از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحمانی خاطرنشان کرد:بازدید‌هایمستمر و هفتگی از طرح‌های عمرانی، بررسی روند پیشرفت طرح‌های عمران شهری،مرمت و بهسازی آسفالت معابر،محورهای اصلی وبزرگراه ها،جمع آوری آبهای سطحی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: طرح ، عمرانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار