قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر مردم غزه در مقابل ۵۰ روز فشار، ‌تهدید نظامی و روانی دوام آوردند با توسل به فرهنگ شهادت بود و امروز موضوع فلسطین موضوع اول جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی در مراسم رونمایی از اولین سایت فرهنگی، ‌ آموزشی و اجتماعی بنیاد شهید گفت: هدف از ایجاد این ابزار و نرم افزار‌ها توسعه فرهنگی است و با استفاده از بستر فضای مجازی می‌توانیم این هدف را دنبال کنیم.

وی افزود: در دنیایی هستیم که شرایط فرهنگی و اجتماعی مرتب تغییر می‌کند و باید ابزاری باشد که این تهاجم فرهنگی یا به تعبیر مقام معظم رهبری ناتوی فرهنگی را پاسخ دهیم و حتی در مسائل فرهنگی اجازه رخنه ندهیم.

انصاری اظهار داشت: وظیفه اصلی مجاهد پروری است که بتوانند در راه خدا، انقلاب و ولایت مجاهدت کند، فرهنگ اساس همه پیشرفت‌هاست و هیچ کاری بدون فرهنگ انجام نمی‌شود.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در مسایل فردی و اجتماعی و خانوادگی قران توصیه‌هایی دارد و چه جایی بهتر از قرآن که بتوانیم توسعه فرهنگی را ایجاد کنیم تا با خلاقیت همراه باشد و اثربخشی خود را نشان دهد.

وی با اشاره به نقش نوآوری به عنوان کلید موفقیت گفت: پرهیز از کارهای کلیشه‌ای و استفاده از نوآوری باعث توسعه فرهنگی می‌شود.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: امروزه اگر مردم غزه در مقابل ۵۰ روز فشار، ‌تهدید نظامی و روانی دوام آوردند با توسل به فرهنگ شهادت بود و اگر گروه‌های چریکی با حداقل تجهیزات نظامی توانستند در مقابل انواع فشار‌ها مقاومت کنند باز هم مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اذعان داشت: فلسطین موضوع اول جهان اسلام است، ‌کمپین حمایت از مردم غزه تشکیل شده که تاکنون یک میلیون نفر شرکت کرده‌اند و مطلب نوشته‌اند و این حمایت‌ها کمر صهیونیست‌ها را می‌شکند.

انصاری گفت: ائتلاف ضد داعش بهانه‌ای بیش نیست و آنها با حضور خود می‌خواهند رژیم صهیونیستی را از مهلکه نجات دهند.

وی با اشاره به محتوای بسیار خوب دانشنامه الکترونیک و مخاطب پذیری آن تصریح کرد: دانشنامه این بنیاد (سایت) باید مرتب به روز شود و جذابیت آن برای مخاطب حفظ شود.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با اشاره به لزوم بهره‌وری و خروجی بالای دانشنامه خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های جدیداطلاع رسانی و شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای ارتباطی قابلیت کارآمدی برای توسعه فرهنگی است و آینده‌ساز کسی است که بتواند فرصت‌سازی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار