ماتیاچی: مونزا ضعیف‌بودن فراری را نشان داد

مارکو ماتیاچی، مدیر تیم فرمول یک فراری عنوان کرد در گرندپری مونزا مشخص شد که تا چه اندازه اتومبیل‌های فراری ضعیف هستند و تا چه میزان موتورهای فراری در مقایسه با مرسدس‌ها قدرت کمی دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در رقابت مونزا، مرسدس و تیم هایی که از موتورهای این کمپانی استفاده می کردند، حرف اول آخر را زدند. این در حالی بود که فرناندو آلونسو به دلیل مشکل ERS به خط پایان نرسید و کیمی رایکونن هم به دلیل پنالتی کوین مگنوسن توانست رده نهمی را برای فراری کسب کند.

ماتیاچی گفت: هنوز هم می گویم در بسیاری از نقاط اتومبیل پیشرفت های کوچک اما پیوسته ای داشتیم، اما مونزا به ما اختلاف واقعی بین خودمان و تیم های رده اولی را نشان داد.

وی افزود:اتومبیل به ما نشان داد که پیشرفت کرده است، اما در زمانگیری ها اختلاف خیلی زیاد بود. زمانی که مسابقه را از رده های پایین آغاز می کنید و اتومبیل هم نیروی کافی و نیروی رو به پایین خوب ندارد، بالا آمدن و کسب رده کار بسیار سختی در چنین پیست هایی است.

ماتیاچی عنوان کرد:عملکردی مشابه ردبول و برخی تیم های دیگر داشتیم، به خاطر همین رقابت هم می توانست برای ما بهتر تمام شود. اما چون مسابقه نرمالی نداشتیم، نتوانستیم رقابت را از رده های بالا شروع کنیم.

"برای من دیدن اینکه فراری در آن پیست چقدر محبوب و تأثیرگذار است، خیلی جالب بود و تجربه متفاوتی محسوب می شد. فهمیدم که فراری به غیر از یک تیم مسابقه ای، شخصیتی والاتر در فرمول یک دارد. به همین دلیل، ما مسئولیت هایی در قبال تماشاگران و هوادارانمان داریم"

برچسب ها: ماتیاچی ، مونزا ، مرسدس ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار