در آستانه بازگشایی مدارس:

ایمن‌سازی و روان‌سازی عملیات ترافیکی در سطح ناحیه یک منطقه 9

در آستانه بازگشایی مدارس و سهولت تردد شهروندان و بویژه دانش‌اموزان ایمن سازی و روان سازی جریان ترافیکی در سطح ناحیه یک منطقه 9 در دستور کار قرار گرفت.

 شهردار ناحیه یک منطقه 9 با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید جهت روان‌سازی جریان ترافیکی و ایمن سازی عبور و مرور شهروندان بویژه دانش‌آموزان عملیات ترافیکی و عمرانی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد طبق بخشنامه‌هایی که از مرکز و معاونت های تخصصی ابلاغ می شود 30 مدرسه در سطح ناحیه 1 شناسایی و در شعاع 100 متری مدارس صورت گرفت.

شهردار ناحیه یک منطقه 9 در خصوص دیگر اقدامات این اداره تصریح کرد: 150 بلوک عابر پیاده پیش‌بینی شده بود که تا کنون 130 مورد صورت گرفت و نصب المانهای ترافیکی 20 مورد از قبیل تابلوهای عبور و مرور دانش‌ْآموزان و نصب علائم ایمنی و چراغ‌های چشمک‌زن نیز اجرا شد.

همچنین خط کشی‌های محوری 7 هزار و 500 متر طول نیز در حال اجراست و 2 هزار و 500 مربع لکه گیری آسفالت و تراکش و روکش بصورت مکانیزه صورت گرفت.
 
نیکنام در خاتمه به عملیات پیاده‌سازی در بخش عمرانی اشاره کرد و گفت: عملیات پیاده سازی 400 متر مربع، عملیات جدول‌بندی و مرمت 70 متر طول و 5 مورد نصب و مرمت دریچه‌های اطراف مدارس نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: اجرا ، تردد ، ترافیک ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار