بوشهر/مدیر عامل پتروشیمی پردیس خبر داد

راه‌اندازی فاز سوم مجتمع پتروشیمی پردیس در سال 94

مدیرعامل پتروشیمی پردیس از راه‌اندازی فاز سوم مجتمع پتروشیمی پردیس در سال 94 خبر داد.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، در کنار ساخت مدرسه شهید درج در شهر زلزله‌زده شنبه، شرکت پتروشیمی پردیس توجه ویژه‌ای به مسئولیت‌های اجتماعی داشته و فعالیت‌های دیگری نیز از جمله همکاری در گسترش فضای سبز و زیرساخت ‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و رفاهی در استان داشته است.
 
مدیرعامل پتروشیمی پردیس افزود:  این شرکت با همکاری کمیته امداد هر ماه به بیش از 100 نفر از ایتام استان کمک‌های نقدی و مالی می‌کند.
 
وی اضافه کرد: امیدواریم با انجام این گونه امور بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای رشد، ترقی و اعتلای ایران عزیزمان برداشته باشیم.
 
زمانی یادآور شد: شرکت پتروشیمی پردیس مالک بزرگترین مجتمع تولید کننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان است.
 
وی از راه‌اندازی فاز سوم مجتمع پتروشیمی پردیس در سال 94خبر داد و افزود: فاز سوم این مجتمع نیز با ظرفیت تولید مشابه فازهای اول و دوم در سال 1394 به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
 
زمانی بیان داشت: ظرفیت تولید اوره و آمونیاک این مجتمع به ترتیب به میزان 3 میلیون و 225 هزار تن اوره  و دو میلیون و 40 هزار تن آمونیاک در سال افزایش خواهد یافت.

انتهاي پيام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.