رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:در راستای کاهش محدودیت برای شهروندان تهران 2 هزار تابلو رهنمایی از سطح شهر تهران جمع‌آوری شد.

سرهنگ سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در راستای کاهش محدودیت برای شهروندان تهرانی و بنا به دستور سردار مومنی رئیس پلیس راهور ناجا تاکنون بالغ بر 2 هزار تابلو راهنمایی از سطح شهر تهران جمع‌آوری شده است.

این مقام مسئول پلیس در ادامه اظهار داشت : بر همین اساس 600 تابلو مکمل حمل با جرثقیل در شهر تهران حذف و 500 تابلو توقف ممنوع و حمل با جرثقیل زمان‌دار شدند.

وی در خاتمه به روند این اقدام اشاره و خاطر نشان کرد: این اقدام کماکان ادامه دارد و تابلوهایی که نیازی به بودن نیست جمع‌آوری و یا زمان‌دار می‌شوند و عکس این اتفاق هم در حال ادامه است و در صورتی که در خیابان‌ها، کوچه‌های فرعی و اصلی نیازی به نصب تابلو باشد هماهنگی‌های لازم جهت نصب تابلو عملی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی جلال زاده
۱۳:۰۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
بهتراست ابتداچراغ گردش به چپ سبز شود تا چهارراه تخلیه و سپس چراغ عبورمستقیم سبز گردد در غیر اینصورت با گرفتگی راه عبورتوسط گردش چپ ها تعداد کمی از عبور مستقیمها رد شده و ترافیک مضاعف میگردد
هیچ تفاوتی در زمان چراغها ندارد فقط ترتیب انهاست که عوض میگردد
اما کو گوش شنوا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
سلام بهتراست راهنمایی شکل تابلوهای گردش به چپ وراست رادر جاده ها تغییر دهد .حالت جالبی ندارند.
آخرین اخبار