مروری بر مهمترین اخبار اقتصادي" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: واردات خودروهای 2500 سی‌سی به كشور به‌ طور كامل ممنوع شد/ "سازمان گمرک" مرزبان اقتصادی کشور است و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است

واردات خودروهای 2500 سی‌سی به كشور به‌ طور كامل ممنوع شد/ "سازمان گمرک" مرزبان اقتصادی کشور است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/28/2604572_192.jpg

 رئیس کل گمرک ایران با اشاره به اینکه، واردات خودروهای با حجم موتور 2500سی‌سی به كشور به‌طور كامل ممنوع شد، گفت: سامانه جامع گمرک بسیاری از مسائل را حل خواهد کرد.



گره کور مشکلات مسکن مهر بازشدنی نیست/دولت طرح ساخت مسکن اجتماعی را عملياتی می‌کند

 گره کور مشکلات مسکن مهر بازشدنی نیست و دولت طرح ساخت مسکن اجتماعی را عملياتی از جمله مهم ترین عناوین خبری این هفته به شمار می رود.


صادرات کالاهای قابل رقابت در بازا‌های جهانی / لزوم تامین سرمایه در گردش توسط بانک ها
شریعتمداری گفت: مهمترین اقدام دولت در بحث خروج از رکورد حرکت به سمت صادرات کالاهایی است که در بازار های جهانی قدرت رقابت را داشته باشد.


بنز گرانترین خودرو وارداتی مرداد ماه/سیاست دولت کنترل تورم است/نقش مهم اصناف در همراهی دولت جهت ثبات بازار

لزوم اصلاح قیمت نان ،تشکیل ستاد صادرات به روسیه و مصوبه جدید دولت در رابطه با واردات خودرو بالای 2500 سی سی از مهمترین رویداد های حوزه تجارت در هفته گذشته است


نگاهی بر روند بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت

 بیشترین تاثیر منفی را محصولات شیمیایی و کانه های فلزی بر شاخص داشتند.و بزرگترین هلدینگ شیمیایی یعنی خلیج فارس با رشد 1/2 درصدی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.


مصرف سی ان جی کشور طی ١٠ سال، ١٤٠٠ برابر شد

 سیفی گفت: مصرف سی ان جی در بخش حمل و نقل عمومی به تدریج از حدود ٥ میلیون مترمکعب در سال ٨١، به حدود ٧ میلیارد مترمکعب در سال ٩١ افزایش یافت و رشد ١٤٠٠ برابری را در ١٠سال تجربه کرد.


عدم ثبات اقتصادی آسیب جدی به تولیدکنندگان حرفه‌ای می زند

 عابدینی با تاکید بر اینکه تغییر قوانین و عدم ثبات اقتصادی مهمترین چالش حرفه‌ای تولیدکنندگان است گفت: بی‌ثباتی اقتصادی و تغییر نرخ ارز در تامین مواد اولیه خلل ایجاد کرده و به فرآیند تولید صدمه می زند.


مشکل سبزیجات در جنوب تهران حادتر از برنج آلوده است

 عضو هیئت علمی تحقیقات برنج کشور گفت:اگر آب و محصولات جنوب تهران آلوده باشد، پس تمام محصولات آن منطقه آلوده است که برنج هم قسمت کوچکی از تولیدات آن منطقه می باشد.


بهای نفت خام در بازار آسیا کاهش یافت

بهاي نفت خام روز جمعه تحت تاثير افزايش ذخاير طلاي سياه آمريکا و قدرت گرفتن ارزش دلار در برابر ارزهاي ديگر، در بازار آسيا کاهش يافت.


افزایش ارزش پوند انگلیس در برابر یورو

ارزش پوند انگليس در برابر يورو ، روز جمعه به بالاترين ميزان در بيش از دو سال اخير رسيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار