تشریح فعالیت‌های فضای سبز در طرح استقبال از مهر

شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 2 گفت: در طرح استقبال از مهر آموزش نگهداری گل و گیاهان را به دانش‌آموزان با استفاده ازظرفیت مراکز و کلینیک عالی گل وگیاه آموزش داد می‌شود.

سالاری پور شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: توزیع 4 عدد گلدان به مدارس و مراکز آموزشی و توزیع شاخه‌ گل به تعداد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از دیگر برنامه‌های ناحیه در طرح استقبال از مهر است.
 
وی افزود: همچنین آموزش نگهداری گل و گیاه به دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت مراکز کلینیک‌های گل وگیاه برای هرنفر 60 ساعت از دیگر برنامه‌های مهر ماه است که در طول طرح اجرا خواهد شد.
 
سالاری پور در ادامه بیان داشت: هرص و خشکه زنی درختان داخل مراکز آموزشی از برنامه‌های اجرایی در طول ماه مهر است و در حوزه بازیافت ناحیه 5 حذف زاوئه فزیکی در معابر منتهی به مدارس و همکاری در ترمیم و مرمت تجهیزات ورزشی مدارس و رفع نواقص و تنظیم دقیق ساعتهای نصب شده درسطح شهر و احیانا مدارس از برنامه‌های استقبال از مهر است.
 
*آغاز فعالیت مبارزه با حشرات موذی درطرح استقبال از مهر
 
شهراداری ناحیه 5 شهردار منطقه 2 گفت: در طرح استقبال از مهر شدت بخشیدن به اجرای عملیات مبارزه با موش خصوصا داخل و اطراف مراکز آموزشی ازاقدامات طول طرح مهر است.
 
سالار پور در ادامه بیان داشت: زنده گیری سگهای ولگرد و رفع مزاحمت صنوف مجاور مراکز آموزشی از اقدامات در طول استقبال از مهر است.
 
وی افزود: نظارت بر بهسازی کیوسکهای سطح ناحیه و نظارت بر اطلاع  رسانی در زمینه‌های مختلف از جمله مبارزه با جانواران مضر شهری از دیگر برنامه‌های اجرایی خواهد بود.
 
سالاری پور در ادامه بیان داشت: در حوزه محیط زیست ارائه راهکار بهینه سازی مصرف انرژی در سیستم روشنایی،‌ گرمایشی و سرمایشی و فضای داخلی مدارس از دیگر اقدامات طرح استقبال از مهر است همچنین برنامه‌های ابلاغی آموزش زیست محیطی در طول طرح اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تشریح ، فعالیت ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار