صدور 176 هزار تن محصولات تولیدی فولاد هرمزگان به خارج از کشور

مدير فروش و بازاريابي شرکت فولاد هرمزگان گفت: از ابتداي امسال تاکنون 176 هزار تن تختال از محصولات توليدي اين شرکت به کشورهاي اروپايي و آسيايي صادر شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگارن به نقل از  ايميدرو، مهدي شکري‌زاده افزود: شرکت فولاد هرمزگان موفق شده در مدت زمان کوتاهي از زمان راه اندازي تاکنون، خود را در بازارهاي جهاني به عنوان يک برند معتبر معرفي کند و تختال توليدي را به عنوان يک تختال باکيفيت در اختيار مشتريان قرار دهد.

وي ادامه داد: بهره گيري از پيشرفته‌ترين تجهيزات براي توليد محصول باکيفيت، توليد تختال با ابعاد مختلف از عرض 900 تا 2000 ميليمتر و ضخامت‌هاي 200 و250 ميليمتر، توليد تختال با گريدهاي خاص از جمله مزايا و امتيازات فولاد هرمزگان در بخش صادرات است.

شکري‌زاده با بيان اينکه فولاد هرمزگان از ظرفيت‌هاي بزرگ، مهم و محورهاي توسعه استان هرمزگان برخوردار است، گفت: فاصله 5 کيلومتري با اسکله منطقه ويژه و بندر شهيد رجايي در کنار خليج‌فارس بهترين شرايط را براي توليد و صادرات فولاد دارد.

شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پيشرفته‌ترين کارخانه فولاد کشور با ظرفيت توليد سالانه 1.5 ميليون تن تختال، دي 1390 به بهره‌برداري رسيد.
انتهای پیام/
برچسب ها: فولاد ، هرمزگان ، صادرات ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار