فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان گفت: برگزاری همایش یاد یاران، مسابقات بومی و محلی، افتتاح طرح‌های هجرت دانش آموزی، برگزاری همایش اقتدار بسیجیان، از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان دلیجان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سیدمحمد سجادی با تاکید بر اهمیت زنده نگاه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یادآوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره سخت 8ساله برای کشور ما به دست آمد و می تواند پشتوانه عملی و نظری استواری برای آینده این ملت باشد.
 
وی افزود: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی به واسطه پایبندی به ارزش های شریف انسانی توانسته هویت و عزت خود را در ژرفای تاریخ بشریت و ملت ها به ساحل برساند و فرهنگ انسانی- اسلامی خود را در کوران انواع تهاجمات فرهنگی، ضد فرهنگی، نظامی حفظ کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان تصریح کرد: حس قدرشناسی و وظیفه اخلاقی حکم می کند که قدرشناس تمام کسانی باشیم که به خاطر امنیت و حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی عزیزترین سرمایه وجود خود را فدا کردند.
 
سرهنگ سجادی انتقال مفاهیم انسان‌ساز در مقابل هجوم همه جانبه دنیای استکبار امری مهم و ضروری دانست و گفت: به طور قطع با تبیین این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها نسل جوان ما می داند ایستادن و مقاومت در مقابل خواسته‌های ظالمان و قدرت‌های مادی کاری ممکن و شدنی است.
 
وی افزود: استفاده از خاطرات رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت روحیه جهاد و شهادت در نسل جوان است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان تصریح کرد: ارتقای سطح آگاهی نسل جوان در حوزه ایثار و شهادت از ضروریات جامعه در شرایط کنونی است که باید از سوی مسئولان دستگاه‌های مربوطه مدنظر قرار گیرد.
 
سجادی با اشاره به برگزاری 50 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری همایش یاد یاران، مسابقات بومی و محلی، افتتاح طرح‌های هجرت دانش آموزی، برگزاری همایش اقتدار بسیجیان، تجمع مشترک رزمندگان وایثارگران و خانواده شهدا از برنامه‌های این هفته است.
 
وی افزود: برگزاری رژه، یادواره شهدا، گردهمایی ایثارگران، گلباران قبور شهدا از دیگر برنامه‌های این روز است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان تصریح کرد: همواره باید در راستای تبیین و تحقق فرهنگ ایثار و شهاده در جامعه تلاش کنیم چراکه فرهنگ ایثار و شهادت سبب حفظ و تداوم ارزش های اسلامی در جامعه می شود.
 
انتهای پیام/ز

برچسب ها: همایش ، هفته ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.