یاسوج/

آمار ماهیانه 80 طلاق با 566 ازدواج برای کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد از 80 واقعه طلاق در مقابل 566 واقعه ازدواج در هر ماه برای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمدعلی تقوی با بیان آماری در خصوص وقایع چهارگانه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پنج ماه نخست سال‌جاری اظهار کرد: در هر ساعت در این استان 2 واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

وی گفت: از این حیث در هر شبانه‌روز تعداد 42 واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده و در هر ماه هزار و 290 واقعه ولادت در استان داشته‌ایم.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گزارش آماری خود در ارتباط با وقایع چهارگانه ولادت، ازدواج، وفات و طلاق در این استان در طول پنج ماهه اول سال 93 تصریح کرد: در هر شبانه‌روز 18 واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده است که سرجمع آن در هر ماه تعداد واقعه ازدواج 566 مورد بوده است.

تقوی همچنین به واقعه وفات در این استان در 5 ماهه سال‌جاری و تعداد آن در شبانه‌روز و ماه اشاره کرد و گفت: در هر شبانه‌روز 7 واقعه فوت در استان به ثبت رسیده که در هر ماه تعداد فوتی‌های به ثبت رسیده 208 مورد بوده است.

طلاق نیز چهارمین واقعه از وقایع چهارگانه استان در آمار 5 ماهه تقوی بود که در این خصوص افزود: در هر شبانه‌روز 2.6 واقعه طلاق رخ داده است که سرجمع آن در هر ماه 80 واقعه طلاق بوده است.

وی در مجموع برای استان در 5 ماهه اول سال نسبت به 5 ماهه سال 92 از کاهش 2.3 ولادت، کاهش 6.8 درصدی فوتی‌ها، کاهش 10.7 درصدی ازدواج و افزایش 9.6 درصدی طلاق خبر داد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: یاسوج ، ازدواج ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.