مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی اینچئون امروز با 4 دیدار در 2 گروه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که 8 تیم اول بسکتبال بازی های آسیایی از مرحله مقدماتی وارد مسابقات می شوند، 8 تیم نیز در قالب 2 گروه برای راه یافتن به مرحله مقدماتی مسابقه انتخابی برگزار می کنند. این مرحله امروز با چهار دیدار برگزار شد.

گروه A


کویت 116-44 مالدیو

تیم کویت با 23 امتیاز عبداله الشمری اولین برنده بازی های آسیایی 2014 بود. کویتی ها در نیمه اول هم با اختلاف 59 بر 17 برنده شدند و تا پایان کار راحتی داشتند.

مغولستان 86 - 77 هنگ کنگ

تیم مغولستان با درخشش گارد خود یک قدم به صعود از مرحله انتخای نزدیک شد. تونگالاگ با 31 امتیاز و 13 ریباند بهترین بازیکن مغولستان بود و باتوشین با 27 امتیاز و 7 ریباند کار وی را تکمیل کرد.

گروه B

قزاقستان 89 - 59 عربستان سعودی

عربستان بازی را با نتیجه 17 بر 15 در کوارتر اول برنده شروع کرد اما قزاقستان از کوارتر دوم نتیجه را برگرداند. آندری کلسنیکف با 18 امتیاز بهترین بازیکن قزاقستان در این بازی بود. مرزوق الموارد هم با 19 امتیاز در تیم عربستان پاسخ وی را داد.

هند 89 - 49 فلسطین

تیم هند در ادامه نمایش خوب کاپ آسیا، بازی های آسیایی را با برد شروع کرد. آمیوت سین با 25 امتیاز بهترین بازیکن هند در این دیدار بود.

گفتنی است از هر گروه 2 تیم به مرحله مقدماتی صعود می کنند. تیم برتر گروه ب در مرحله مقدماتی با ایران و فیلپین هم گروه می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار