رودهن/

افتتاح و راه اندازی اداره ثبت احوال در رودهن

بخشدار رودهن گفت: این شهر در آینده‌ نزدیک شاهد راه‌ اندازی و افتتاح اداره مستقل ثبت احوال خواهد بود.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با پیگیری‌ ها و مکاتبات انجام شده و همچنین بازدید‌ هایی که از شهر رودهن صورت پذیرفت این مهم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هم ‌اکنون دفتری کوچک در پشت ساختمان شهرداری رودهن در اختیار ثبت احوال قرار گرفته است و فقط کارهای ابتدایی و اولیه مردم را انجام می‌ دهد.

طاهرخانی افزود: با توجه به توسعه شهر رودهن، احداث بیش از چهار هزار واحد مسکن مهر و همچنین افزایش جمعیت منطقه، نیاز مبرم به استقرار اداره ثبت احوال در رودهن وجود دارد.

بخشدار رودهن تصریح کرد: اینک مراحل اداری و مقدماتی ایجاد ثبت احوال رودهن در اداره‌ کل استان تهران در حال انجام است و طبق وعده مسئولان در آینده نزدیک شاهد راه ‌اندازی اداره ثبت احوال در این منطقه هستیم.

وی ادامه داد: مردم منطقه رودهن مستحق خدمات‌رسانی بهتری هستند و تمامی مسئولان سعی و تلاش خود را در جهت رفاه و آسایش این مردمان شریف انجام می ‌دهند.

طاهرخانی اضافه کرد: با راه ‌اندازی اداره ثبت احوال در رودهن تمام کارهای مربوط به ثبت وقایع حیاتی نظیر اختصاص شماره ملی برای همه اتباع ایرانی، ارائه خدمات ثبت واقعه فوت، صدور گواهی فوت، شناسنامه نوزاد و همچنین صدور کارت ابلاغ شماره ملی و کدپستی، صدور کارت شناسایی ملی برای واجدین شرایط بالای 15 سال به بالا و ... در همین منطقه انجام می ‌شود و دیگر نیازی به تردد به شهرهای هم‌ جوار نیست.

انتهاي پيام/ز
منبع:فارس
برچسب ها: افتتاح ، ثبت احوال ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.