رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس از تمام کسانیکه در یوفا به میزبانی ورزشگاه ومبلی برای بازی فینال یورو 2020 رای دادند تشکر کرده و قول داد این دیدار از لحاظ کیفیت و زیبایی در تاریخ فوتبال اروپا ثبت شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای‌اسپرت، بازی‌های یورو 2020 با شصتمین سالگرد آغاز این رقابت‌ها توسط یوفا همزمان شده و به همین مناسبت اتحادیه فوتبال اروپا تصمیم گرفت 13 شهر از 13 کشور مختلف حوزه یورو را برای میزبانی هر مرحله از مسابقات انتخاب کند.

رای‌گیری در مورد میزبانان بازی‌های یورو 2020 توسط یوفا انجام شده و حق برگزاری بازی فینال به ورزشگاه ومبلی انگلیس رسید.

براساس این گزارش گرگ‌دایکه رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس از تمام کسانیکه به ورزشگاه ومبلی رای دادند تشکر کرده و گفت:بازی فینال یورو 2020 درورزشگاه  جدید ومبلی برگزار میشود و اطمینان می‌دهم در نوع خود یک بازی تاریخی و تکرارنشدنی باشد.

ورزشگاه ومبلی تا آن زمان به طور کامل بازسازی شده و بازی زیبا وبا کیفیتی را به تمام فوتبال دوستان در قاره اروپا وحتی سراسر جهان نمایش می‌دهد.

در کنار لندن شهرهای مونیخ(آلمان)،باکو(آذربایجان)،سنت‌پترزبورک(روسیه)،رم(ایتالیا)،کپنهاگ(دانمارک)،نجارست(رومانی)،آمستردام(هلند)،دوبلین(ایرلند)،بیلبائو(اسپانیا)،بوداپست(مجارستان)،بروکس(بلژیک) و گلاسکو(اسکاتلند) هم میزبان رقابت‌های یورو 2020 خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار