اصفهان/

بيستمين فرماندار استان اصفهان مشخص شد

استاندار اصفهان گفت : فرمانداران، ‌نيروي استاندار در شهرستان ها بوده و به هيچ كس وامدار نيستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان، مهدي سليماني توديع و سيد محمدعلي احمدي به عنوان فرماندار جديد شهرستان مباركه معرفي شد.

استاندار اصفهان در آيين توديع و معارفه فرماندار مباركه اظهار داشت: فرماندار جديد شهرستان مباركه بايد در دسترس همه نيروها اعم از اصولگرا و اصلاح طلب باشد و به همه امور رسيدگي نمايد.

وي با بيان اينكه آقاي احمدي فرماندار استاندار است، تأكيد كرد: وي وامدار هيچ كس نبوده و بايد بر اساس شعارها و سياست‌هاي دولت تصميم گيري نمايد.

زرگرپور خاطر نشان كرد: فرماندار جديد نه تنها بايد به شعارهاي دولت تدبير و اميد اعتقاد داشته باشد بلكه بايد مبلغ مبشر و محقق اين شعار ها باشد.

وي تصريح كرد: مشكلات و معضلات بقدري زياد است كه ديگر فرصتي براي ناهمانگي، جهت‌گيري سياسي و مسائلي از اين دست وجود نخواهد داشت.

مدير ارشد استان تأكيد كرد: فرماندار جديد تمام وقت خود را معطوف به حل مسائل شهرستان و عمران و آباداني اين خطه نمايد.

وي اعتدال، عقلانيت، مردم سالاري ديني و بهبود وضعيت اقتصادي مردم را از جمله شعارهاي دولت خواند و عنوان كرد: همه مديران و مسئولان بايد دست در دست هم براي تحقق اين شعارها تلاش نمايند.

زرگرپور با اشاره به اقدامات يكسال گذشته از عمر دولت يازدهم، يادآور شد: افزايش ارتباطات خارجي به حضور 86 هيأت بلند پايه در سطح وزير و بالاتر، كاهش تورم نقطه به نقطه از 45درصد به 14 درصد و تورم عمومي از 35 درصد به 25 درصد و اجراي طرح تحول نظام سلامت از جمله فعاليت هاي صورت گرفته است.

وي ادامه داد: دولت همچنين برنامه خروج از ركود و و رود به رونق اقتصادي با كار كارشناسي شروع كرده است.

استاندار اصفهان در خصوص سياست داخلي اذعان داشت: آرامش موجود مثال زدني است وبا منويات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) و سياست دولت، آرامش كامل در كشور حاكم است.

زرگرپور در پايان اظهار داشت:شهرستان مباركه با 510 شهيد و 1500 جانباز،‌در عرصه ايثار و شهادت خود را نشان داده و هر چه داريم به بركت خون شهداي انقلاب و دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده آنان است.


انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.