در آستانه رقابت‌های کاراته بازی‌های آسیایی اینچئون؛

شاه محمدی: روی صید مدال‌های خوشرنگ کاراته بانوان حساب کرده‌ایم

شاه محمدی کاراته گفت: عباسعلی 10مهر به عنوان اولین کاراته‌کا به روی تاتامی می‌رود که امیدواریم با خوشرنگترین مدال از زمین خارج شود تا انگیزه‌ای برای صیدمدال‌های خوشرنگ برای هم تیمی‌هایش باشد.

عشرت شاه محمدی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته ضمن اشاره به فرآیند آماده سازی ملی پوشان برای رقابت‌های اینچئون کره در خصوص بازی‌های آسیایی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تقریبا به صورت مستمر از فروردین بازیکنان وارد اردو شدند. اولین اردوی تدارکاتی در ترکیه برپا شد و در پی آن مسابقات جام بوسفور بود که در واقع این اولین دیدار تدارکاتی تیم ما بود.

وی تصریح کرد: در مدت 6 ماهی که بازیکنان دوران آمادگی خود را طی کردند، تلاش کردیم که هم اردوهای مستمری در آکادمی داشته باشیم وهم دیدارهای تدارکاتی برای آماده سازی ملی پوشان فراهم کنیم.

بازیکنان 3 کاراته وان اندونزی، ژاپن و ترکیه را تجربه کردند که این دیدارها کوله بار تجربه آنها را بیش از پیش کرد، یکسری از ملی پوشان در مسابقات دانشجویان جهان شرکت کردند که آن نیز به نوبه خود مثمر ثمر بود.

وی ادامه داد: مضاعف بر این دیدارها در کنار تیم از پزشکان روانشناس برای آمادگی روحی و روانی بچه‌ها استفاده کردیم که این آمادگی روانی در کنار آمادگی فنی عملکرد تیم ملی را به نسبت بسیار خوبی بالاتر برد.

شاه محمدی اذعان داشت: با توجه به 2 کاراته وانی که اخیرا برگزار شد، فیلم‌های این مسابقات تهیه شده و در اختیار کادر فنی قرار دادیم تا نقاط ضعف و قدرت بچه‌ها و حریفانشان شناسایی شود.
 
وی در خصوص بازی‌های اینچئون کره گفت: ما در این بازی‌ها در بخش بانوان 4 نماینده داریم در وزن 50- کیلو گرم نازنین دوستی،‌61- کیلو گرم فاطمه چالاکی در وزن 68- کیلو گرم پگاه زنگنه و در 68+ کیلو گرم حمیده عباسعلی.
 
 وی خاطر نشان کرد: اولین ورزشکاری که از تیم کاراته بانوان به روی تاتامی می‌رود حمیده عباسعلی است که ده مهر به مصاف حریفان فودی رود و با پیشینه‌ای که از وی و حریفان قدرتمندش‌ داریم، امیدوار هستیم که با خوشرنگ ترین مدال از تاتامی بیرون بیاید تا انگیز‌ه‌ایی مضاعف برای هم تیمی‌های خود باشد.
 
 نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: اردوهای تیم ملی کاراته بانوان تا 3 مهر در کمیته ملی المپیک ادامه دارد و سپس 3 مهر تیم کاراته  ایران عازم اینچئون کره می‌شود تا به  سایر ورزشکاران اعزامی بپیوندد. در این سفر 2 مربی که تیم را هدایت می‌کردند بانوان را پشتیبانی می‌کنند ستاره موسوی و فریبا بداغی و همچنین شخص بنده که به عنوان سرپرست همراه تیم خواهم بود.
 
شاه محمدی در خاتمه از مردم ورزش دوست ایران خواست ورزشکاران ایرانی از جمله کاراته کاها‌ را فراموش نکنند‌ دعای خیرتان  را بدرقه راه آنها کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار