جهانشیر: اولین بازی ما به دلیل مشکل مالی پرسپولیس به تعویق افتاد

سرمربی تیم فوتسال بانوان داماش گیلان گفت:هفته گذشته قرعه‌کشی لیگ انجام شد و قرار بود که 28 شهریور داماش مقابل پرسپولیس تهران قرار گیرد اما بدلیل مشکلات مالی پرسپولیس این بازی به 4 مهر موکول شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جهانشیر سرمربی تیم فوتسال بانوان داماش گیلان در مورد آمادگی تیم و مسابقات گفت: لیگ پیش را با بازیکنان جوان شروع کردیم و قرارداد مالی آنچنانی نداشتیم در لیگ امسال به دلیل مشکلات خاص بانوان نیمی از بازیکنان را از دست دادیم.

وی در ادامه افزود: لیگ امسال را بیشتر با بازیکنان بومی شروع می‌کنیم و برای ماندن در لیگ و ان‌شاء‌الله صعود به رده‌های بالا تلاش خواهیم کرد.

جهانشیر در مورد قرعه‌کشی بازیهای گفت: هفته گذشته قرعه‌کشی بازیهای انجام شد و قرار بود 28شهریور ماه اولین بازیمان با پرسپولیس تهران را انجام دهیم اما به دلیل مشکلات مالی این تیم و امکان تغییر نام به راه آهن این بازی به چهارم مهرماه به تعویق افتاد و تمرینات خود را به طور مستمر ادامه دادیم و آماده مقابله با پرسپولیس (راه آهن) هستیم.

سرمربی فوتسال داماش در مورد هفته حساب بازیکنان گفت: تمام بازیکنان فصل پیش حقوقمهای خود را دریافت کرده‌اند قرار دادهای که بسته‌ایم در حد معمول است و امیدواریم هزینه و نتیجه‌هایی که کسب می‌شود موجبات صعود به رده‌های بالا را فراهم کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتسال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار