معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عرصه هنر نیازمند جریان‌سازی است

همانطور که بزرگان ما براین قضیه تاکید کرده‌اند باید بتوانیم نمادهای خود را تبدیل به سنبل‌های مورد علاقه کنیم و برای دستیابی به این هدف نیازمند یک جریان‌سازی هستیم.

علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران درخصوص شناسایی شاخص‌های عروسکی جشنواره گفت: چند نمونه را سعی کردم شناسایی کنم و در مجموع کار خوبی بود، بعضاً اشاراتی که به جان بخشی عروسک‌ها و اینکه بتوانند به موجوداتی که با ما ارتباط نزدیک‌تر دارند، مانند کدوزری  تبدیل شوند،داشت.

وی بیان کرد: با توجه به فعالیت هایی که در طی جشنواره و حتی در تمرینات دیدم به نظر می‌رسد که بتوانیم در آینده از همین شخصیت ها استفاده بهینه ای انجام دهیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص جایگزین کردن شخصیت‌های ایرانی به جای شخصیت های غربی و خارجی بیان داشت:جریان‌سازی کردن در این زمینه بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: همانطور که بسیاری از بزرگان ما بر این قضیه تاکید کرده اند باید بتوانیم نمادهای خود را تبدیل به سنبل‌های مورد علاقه کنیم.

مرادخانی خاطرنشان کرد:برای اولین بار در حوزه نوشت‌افزار وارد شده ایم و با توجه به نمایشگاه نوشت‌افزار در روزهای اخیر بسیاری از نمادهای خودمان مشتری بیشتری را به خود جلب کرده است که می توان به برنامه‌ی شکرستان اشاره داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار