"احمد السلمانی"، نماینده ائتلاف نیروهای عراقی (نمایندگان اهل تسنن) از نامزدی تعدادی از افراد برای پست وزارت دفاع از جمله "رافع العیساوی" خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سومریه نیوز،  احمد السلمانی نماینده ائتلاف نیروهای عراقی امروز یکشنبه در گفتگو با سومریه نیوز از نامزدی شماری از افراد برای پست وزارت دفاع خبر داد و اعلام کرد یکی از این نامزدها "رافع العیساوی" وزیر دارایی سابق عراق ، "حاجم الحسنی"، رئیس سابق الحزب الاسلامی می‌باشند.

وی در گفتگو با سومریه نیوز اعلام کرد: نشست‌های ائتلاف نیروهای عراقی به منظور رسیدن به نامزدی معین برای برعهده گرفتن پست وزارت دفاع ادامه دارد.

وی سپس با اعلام اینکه تا الان نامزدی برای این وزارتخانه انتخاب نشده است از تشکل های سیاسی خواست تا اختلافات را کنار بگذارند و تا قبل از عید مبارک قربان دو نامزد را انتخاب کنند تا میان آنها رأی گیری انجام شود.

گفتنی است، رافع العیساوی وزیر سابق دارایی در اول ماه مارس سال 2013 در مقابل معترضان در شهر رمادی استان الانبار به سبب اتهامات سیاسی که به وی وارد شده بود و نیز عدم اجرای درخواست معترضان، کناره گیری خود را اعلام نمود.


انتهای پیام/



برچسب ها: بین الملل ، عراق ، وزارت ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار