حواشی دیدار تیم های شهرداری ساوه – مس سونگون

سکوهای بحران زده تر از تیم عقابی

دیدار تیم های شهرداری ساوه و مس سونگون با حواشی همراه بود که در نهایت نیز میزبان در خانه خود مغلوب میزبان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران:دیدار تیم های شهرداری ساوه و مس سونگون ورزقان از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال برگزار شد. این بازی که دومین میزبانی شهرداری ساوه در لیگ شانزدهم بود با حواشی خاصی همراه بود که در ادامه گزارش خبرنگار خانه فوتسال را از این دیدار می خوانیم:
 
* این بازی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه ۲۵۰۰ نفری فجر ساوه آغاز شد.
 
* حدود ۱۰۰۰-۱۵۰۰ نفر تماشاچی این بازی را از نزدیک مشاهده می کردند که نسبت به اکثر بازی های شهرداری ساوه استقبال چشمگیری نبود .
 
* در ابتدای بازی بازیکنان تیم شهرداری ساوه به سمت حامد تسبیحی مدیرعامل سابق تیم شهرداری که برای اولین بار به سالن آمده بود رفته و از او کسب اجازه کردند.
 
* اسماعیل تقی پور سرمربی تیم مس که از اتفاقات جام حذفی فصل گذشته تا کنون از همراهی تیمش محروم می باشد از روی سکوهای ورزشگاه و در جایگاه ویژه بازی تیمش را نظاره می کرد و گاها با صدای بلند با بازیکنان خود حرف می زد که این اتفاق با اعتراض مسئولان شهرداری همراه بود.
 
* در حالی که اسکوربورد ورزشگاه پیش از بازی سالم بود ، در طول بازی زمان را به درستی نشان نمی داد و حتی در نیمه دوم به طور کامل خاموش شد که در این زمینه مسئولین سالن ادعا می کردند اسکوربورد سالم است و داور چهارم نمی تواند از آن به درستی استفاده کند.
 
*  نیمه اول بازی با نتیجه ۳-۱ به سود مس سونگون تمام شد.
 
* در لحظاتی از نیمه اول و لحظاتی پس از خوردن گل پنجم شهرداری ساوه تماشاگران نسبت به رضا عقابی معترض بوده و با سر دادن شعار نارضایتی خود از نتایج این تیم را اعلام می کردند.
 
* در نیمه دوم و در حالی که مس سونگون به گل پنجم دست یافت یکی از اعضای باشگاه شهرداری ساوه نسبت به حرفهای تقی پور با بازیکنان مس معترض بود و با وی درگیری لفظی پیدا کرد.

* بازی دو تیم با نتیجه ۵-۲ به پایان رسید.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، حاشیه ، عقابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار