قضایی:

حقمان باخت نبود/ برای داشتن شمسایی ها باید به فوتسال کشورمان ببالیم

سرمربی تیم فوتسال پایاسازه آذربایجان گفت: در دیداری که حقمان برد بود نتیجه را به جوانی خود و مهره های نامی تیم حریف واگذار کردیم.

حسین قضایی سرمربی تیم فوتسال پایاسازه آذربایجان پس از بازی با تاسیسات دریایی تهران و شکست مقابل یاران شمسایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ طبق پیش بینی رقابتی دشوار مقابل تاسیسات دریایی داشتیم زیرا این تیم مهره های نامی و خوبی دارد که حتی جوانان در ترکیبش هم  از عملکرد آنها تاثیر می گیرند  و از سوی دیگر نتایج ضعیف تاسیسات دریایی در دو هفته گذشته انگیزه دو چندانی به این تیم داد تا در تبریز به هر نحو  امتیاز را از آن خود کند. در همین راستا تلاش خود را به کار گرفتیم  تا در خانه مقابل تاسیسات دریایی بازی خوبی ارائه دهیم اما متاسفانه باختیم زیرا تیم حریف از فرصت هایش به خوبی استفاده کرد و نتیجه را به سود خود رقم زد تا پیروزی شود.
 
وی افزود: به جرات می توانم بگویم نبض بازی را در دست گرفته بودیم و تیم پایا سازه بود که بازی را مدیریت می کرد ولی باز هم از جوانی ضربه خوردیم و در بازی که حقمان باخت نبود امتیاز را واگذار کردیم.
 
قضایی در تمجید از وحید شمسایی گفت: در این بازی شمسایی در زمین خیلی خوب بازی کرد و درخشید و اینجاست که ما باید به داشتن شمسایی ها در کشورمان و در فوتسالمان به خود افتخار کنیم که در هر شرایط سنی می توانند با بازی فردی و تکنیک انفرادی خود یک تیم را از بحران خارج کنند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار