همایش آسیب‌شناسی ماهواره در جنوب غرب تهران برگزار می‌شود

مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از برگزاری همایش آسیب شناسی ماهواره در این منطقه خبر داد.

 
رحیم محمدنژاد مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری همایش آسیب‌شناسی ماهواره در محلات منطقه 18 در دستور کار اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان پیرامون آسیب‌ها و مضرات مخرب تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای در محلات 18 در دست اجرا است.

محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره اجتماعی و فرهنگی، حوزه مقاومت بسیج 243 خیبر و شهرداری نواحی 7 گانه منطقه 18 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری همایش آسیب شناسی ماهواره در محلات منطقه 18 از جمله در بوستان 17 شهریور ناحیه 4 منطقه 18، برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌ها و مضرات مخرب تعدادی از شبکه‌های ماهواره به خانواده‌ها با حضور خانم دکتر یعقوبی از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدنژاد خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، برپایی ایستگاه‌های سلامت، سنجش فشار و قندخون، ویزیت رایگان پزشکی، مشاوره پزشکی، روانشناسی و تغذیه، توزیع اقلام آموزشی، سی‌دی، بروشور و پکیج‌های آموزشی از اقدامات اجرایی این طرح است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: همایش ، اسیب ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار