درخشش شاگردانم در قهرمانی کشور اتفاقی نبود

استکی: حاشیه نساختم تا تیمم موفق شود/ در اینچئون بهانه برای مدال نگرفتن نداریم

سرمربی تیم ملی ب بوکس که از عملکرد تیمش در مسابقات قهرمانی کشور رضایت دارد معتقد است اگر جلو حواشی را نمی‌گرفت شاگردانش موفق به کسب 6 مدال طلا در فینال این رقابت‌ها نمی‌شدند.

علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور بوکس جوانان گفت: تیم ملی بوکس ب تیم جوانی است که توانست با 7 شرکت کننده 6 مدال طلا  و یک نقره  در قهرمانی بوکس جوانان کشورکسب کند.این نتیجه ای بود که بعد از 50 روز اردو کسب شد.

وی افزود: در 69 کیلوگرم نیز یزدان احمدی که حتی در مسابقات جهانی نیز شرکت کرده بود به علت عدم حضور در اردو به نماینده لرستان باخت و همین نشان می دهد که شرکت مداوم در تمرینات و اردوهای تیم ملی تا چه حد می تواند به آمادگی بوکسورها کمک کند.
استکی با بیان اینکه دور جدید اردوهای تیم ملی از اول مهرماه آغاز می شود ادامه داد: از اول مهر با صلاحدید رئیس ،دبیر و نایب رئیس فدراسیون اردوی تیم ملی ب دوباره آغاز می شود.بنا به دلایلی قرار بود که این اردو لغو شود ولی با تلاش این عزیزان به ویژه روح اله حسینی اردوی مجدد از این روز استارت می خورد.

 وی تصریح کرد: در این اردو قهرمانان جوان مسابقات کشوری و چند بوکسور دیگر در ترکیبی حدود 25 نفره حضور داند.اردوی تیم ملی 21 روز به طول می انجامد و بعد از آن به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

عضو سابق کادر فنی تیم ملی بوکس بزرگسالان در خصوص نمایندگان بوکس ایران در بازی های آسیایی عنوان کرد: امیدوارم تیم ملی بوکس دست پر از اینچئون بازگردد.در این رقابت ها ما هیچ بهانه ای برای مدال نگرفتن نداریم.تیم ملی با کوله باری از تجربه به میدان خواهد رفت.

وی افزود: علی مظاهری که از قدرت های بوکس آسیا ست و این را بارها به اثبات رسانده است.احسان روزبهانی نیز تا مرز برنز المپیک پیش رفته است.سجاد محرابی و جاسم دلاوری مدتی پیش در قهرمانی آسیای اردن 2 مدال برنز کسب کردند که برنز محرابی با طلا هیچ تفاوتی نداشت.امین قاسمی پور هم بوکسور المپیکی و با تجربه ماست.فروتن گل آرا نیز کوله باری از تجربه و انگیزه است و یکی از پرشانس ترین گزینه های ماست.

سرمربی تیم ملی ب بوکس اظهار کرد: ما در اینچئون بهانه ای برای مدال نگرفتن نداریم.بوکسورهای ما نشان داده اند که در روزهای سخت و رینگ های دشوار خوب نتیجه می گیرند.امیدوارم تیم ملی با دست پر از هفدهمین دوره بازی های آسیایی بازگردد.



استکی با اشاره به مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور عنوان کرد: جا دارد تا از مسئولان برگزاری مسابقات امیر و بیژن دلشاد تشکر کنم.مسابقات در شرایطی خوب برگزار شد گرچه استقبال خوبی توسط رئیس هیات کرمانشاه از نایب رئیس فدراسیون نشد اما به هرحال آقای سلطانی زحمات زیادی کشیدهخ بود و امیدواریم در هر عرصه ای که فعالیت می کند موفق شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آقای جوهری رئیس تربیت بدنی کرمانشاه نیز تشکر می کنم که میزبانی این رقابت ها را به بهترین شکل عملی کرد.امیدوارم بغا برگزاری متوالی چنین رقابت هایی استعدادهای بوکس از سراسر کشور شناسایی شوند و شاهد رشد این رشته و ظهور نسل جدیدی برای کشورمان باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بوکس ، استکی ، روزبهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار