خوردبین:

کریمی ان‌شاءالله برای پرسپولیس بازی می‌کند/ فردوسی‌پور به من لطف دارد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید علی کریمی فعلا در تمرینات این تیم حضور خواهد داشت و ان‌شاءالله در مراحل بعدی برای پرسپولیس بازی هم خواهد کرد.

به گزاش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمود خوردبین  درباره حضور علی کریمی در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: واقعا حضور کریمی روحیه مضاعفی به تمام بازیکنان داد. ما از بازگشت کریمی خوشحالیم. البته او اعلام کرد که قصد بازگشت به فوتبال را ندارد ولی حضورش در تمرین به همه روحیه داد.

وی درباره اینکه آیا با کریمی برای بازگشتش از فوتبال و منصرف کردن از تصمیمش گفت: فعلا در مرحله اول علی در تمرینات حضور خواهد داشت. کم کم سراغ این موضوع هم خواهیم رفت. ان‌شاءالله با کریمی صحبت می‌کنیم تا برای پرسپولیس بازی کند. فعلا حضور کریمی در تمرینات جو قشنگی را ایجاد کرد و همه از تمرین در کنار وی لذت بردند.

سرپرست پرسپولیس با بیان اینکه این تیم برای بازی با استقلال صنعتی خوزستان مشکل خاصی ندارد، گفت: من بازی‌های استقلال را زیاد ندیده‌ام ولی آنها باید تیم خوبی باشند. ما به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم. امیدوارم هواداران هم از ما حمایت کنند تا بتوانیم با پیروزی برابر استقلال صنعتی، خودمان را کاملا از این شرایط جدا کنیم.

خوردبین درباره وضعیت حسین ماهینی و باطل شدن کارت پایان خدمت وی هم تاکید کرد: ما زنگ زدیم و درباره ماهینی سئوال کردیم. فعلا منتظریم تا جواب ما را بدهند.

سرپرست پرسپولیس در پایان درباره کنایه برنامه نود به وی هم گفت: افشین قطبی زمانی که در پرسپولیس بود می‌گفت من "گاد فادر" پرسپولیس هستم (با خنده). عیبی ندارد. من از فردوسی پور ناراحت نیستم. او همیشه به من لطف دارد!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار