شهرداری منطقه ۲۲ امسال به منظور آماده‌سازی مدارس موجود در محدوده شمال غرب تهران از نظر رفع مشکلات عمرانی و تجهیز کتابخانه‌ها بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه صرف کرده تا دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را بی‌دغدغه آغاز کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، این اقدام در راستای اجرای طرح باز باران و استقبال از مهر صورت گرفته و شهرداری همچون سالهای اخیر با ورود به بحث عمران و آبادانی مدارس سعی کرده، فضای لازم را برای تحصیل دانش آموزان بعنوان آینده سازان میهن اسلامی فراهم کند.

با به صدا در آمدن زنگ مهر در دبیرستان پسرانه اندیشه منطقه 22 همزمان با اول مهرماه ، آغاز سال تحصیلی در این منطقه با حضور مولایی شهردار و دیگر مسئولان این منطقه همچنین پرویز سروری رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران و دانش آموزان این مدرسه گرامی داشته شد.

سروری در این مراسم با تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس گفت: « دانش آموزان نقش بزرگی در پیروزی، استقلال و جلوگیری از وحشیگری متجاوزان به کشور ما داشتند. آمار نشان می دهد در دوران دفاع مقدس 36 هزار شهید دانش آموز، تقدیم استقلال، آزادی، عزت و بزرگی ملت ما شده است. این موضوع نشان دهنده همت و اراده مستحکم دانش آموزان برای استقلال و آزادی ایران اسلامی است. »

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با یادآوری حماسه آفرینی های دلاوران 8  سال جنگ تحمیلی خطاب به دانش آموزان مدرسه اندیشه خاطر نشان کرد: « دشمنی که با ما جنگید و می خواست ایران را ساقط کند، آیا به اهدافش رسید یا آنکه خودش ساقط شد؟ ایران امروز علیه نظام سلطه ایستاده و این یعنی که مقاومت ملت ایران و حرکتی که پدران و برادران شما و ملت ایران انجام دادند، امروز به ظهور رسیده  و مایه استقلال ، آزادی و اقتدار ملت ایران است. »

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 نیز در این برنامه با استقرار در جایگاه سخنران و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، آرزوی توفیق برای دانش آموزان و اولیای مدرسه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: « دفاع مقدس با دلاور مردیهای جوانان ما و ایثار آنها در بذل جان خود رقم خورد و اگر امروز در کشور و جامعه مان، امنیت آرامش و آسایش برقرار است، مدیون و مرهون از خود گذشتگی این عزیزان است. نباید فراموش کنیم که مدیون بچه هایی هستیم که در چنین روزهایی در سال 59 همزمان با آغاز جنگ، به جبهه ها رفتند تا از کیان کشور دفاع کنند. »


انتهای پیام/



برچسب ها: شهرداری ، مدارس ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار