صورت‌های مالی سال 92 بانک توسعه صادرات ايران در جلسه مجمع عمومی با حضور وزير امور اقتصادی و دارايی به تصويب رسيد و از خدمات، فعاليت‌ها و عملکرد اين بانک تقدير شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانك توسعه صادرات ايران، بهمن وکيلي مدير عامل بانك گفت: 88 درصد از مطالبات معوق از طريق تعامل با مشتريان دريافت شده است.

مديرعامل بانك توسعه صادرات ايران در تشريح وضعيت وصولي هاي مطالبات معوق اين بانك گفت: درسال گذشته 750 ميلياردتومان از مطالبات معوق دريافت شده است و از مجموع وصولي هاي مطالبات غيرجاري 88 درصد از طريق تعامل با مشتريان و 12 درصد از طريق اقدامات حقوقي صورت گرفته است.

وكيلي از مجمع بانك درخواست كرد در اجرايي شدن صورتجلسه شوراي عالي صادرات غيرنفتي در خصوص سپرده گذاري يك ميليارد دلاري صندوق توسعه ملي در بانك توسعه صادرات همکاري کنند.

وکيلي گفت : سپرده گذاري ارزي دولت نزد بانك توسعه صادرات و تبديل آن به افزايش سرمايه خواسته ديگر ماست.

تمركز همه حساب هاي ارزي بانك با كارگزاران داخلي و خارجي، متمركز کردن مديريت نقدينگي بانك از طريق يكپارچه سازي تمامي سيستم هاي نقل و انتقال و تسويه پولي در ساتنا ، يكپارچه سازي سامانه نرم افزاري با هدف استقرار COREBANKING تدوين برنامه پنجساله بانك توسعه صادرات و طراحي ساختار تفصيلي بانك و اصلاح نمودار سازماني با هدف كاهش پست هاي سازماني در يک سال اخير انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار