سعداوی: کارت‌های معافیت جعلی مختص شهر اهواز نیست/ دهکردی یکی از سالم‌ترین مدیران فوتبالی است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص بازداشت چند بازیکن این تیم گفت: این موضوع را نشنیدم تا درباره‌اش صحبت کنم.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: من جزو کادر فنی تیم فولاد خوزستان هستم و در چارچوب مسائل فنی صحبت می‌کنم. همچنین اطلاعی از بازیکنان بازداشت شده ندارم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تعداد زیاد کارت‌های معافیت جعلی در خوزستان بیان کرد: کارت‌های معافیت جعلی مختص اهواز نیست و تمام نقاط کشور را شامل می‌شود. همچنین این کارت‌ها شامل رشته فوتبال به تنهایی نمی‌شود و رشته‌های دیگر هم در برمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: مسئولان باید به تمام رشته‌های ورزشی رسیدگی کنند و توجهشان به یک رشته ورزشی نباشد.

سعداوی درباره شایعاتی بر حضور پررنگ دهکردی در موضوع کارت‌های جعلی بیان کرد: دهکردی یکی از سالم‌ترین مدیران فوتبالی است و این وصله‌ها به وی نمی‌چسبد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شایعه حضور پسر و داماد دهکردی در پرونده کارت‌های معافیت جعلی گفت: این موضوع گمانه زنی است و بعضی‌ها قصد دارند شخصیت افراد را زیر سوال ببرند که درست نیست بهتر است اجازه دهیم که تخلفات توسط مراجع ذی‌صلاح رسیدگی شود.
 
وی درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما قبل از بازی با گسترش فولاد شرایطمان نامناسب بود اما بعد از دو برد متوالی وضعیتمان در جدول رده‌بندی بهبود یافت.
 
سعداوی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه شرایطمان به لحاظ بدنی و ذهنی خوب است بازی سختی با نفت تهران در هفته دهم پیش رو داریم همه تمرکزمان برای بردن این بازی است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بهمن کامل مصدوم است و نمی‌تواند تیم را در این بازی همراهی کند. همچنین چند بازیکن ما مشکل سربازی دارند و در حال حاضر نمی‌توانند برای تیم بازی کنند.

انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: تیم ، معافیت ، جعلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار