نقل قول‌های مهم فوتبال؛

از خوزه مورینیو تا دیگو مارادونا

سایت فیفا هر هفته به نقل و قول‌های جالبی از چهره‌های مشهور فوتبالی می‌پردازد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سایت فیفا هر هفته به انتشار نقل قول مهم چهره‌های مشهور فوتبالی می‌پردازد که در ادامه آنها را مرور خواهیم کرد:

لوییس انریکه

"مسی" می‌تواند کارهای انجام دهد که کاپیتان "سوباسا" در فوتبال انجام نداده است و هر آنچه که در بازی پلی استشین انجام می‌شود. او هیچ مرز و حاشیه‌ای ندارد و واقعا غیر قابل تصور است.

دیگو مارادونا

قبل از آنکه به اروپا برسم، به تکنیک خود ایمان داشتم، چراکه می‌توانستیم مدافعان را قلع و قعم کنم، وقتی که توپ به پایم برخورد می‌کرد به کسی نمی‌توانست به من کمک کند و این مسئله برایم خیلی جالب و هیجان انگیز بود.

میکاه ریچاردز

ماریو (بالوتلی) واقعا دیوانه است، اما یکی از بهترین دوستان است که تاکنون داشته‌ام ما 5 سال با یکدیگر بازی کردیم، او همیشه هر کاری که دوست داشت را انجام می‌داد او وقتی به مدرسه می‌رفت هر طور که می‌خواست می‌کرد، صبح بیدار می‌شد و به زبان ایتالیایی ناسزا می‌گفت و دستهایش را تکان می‌داد، اما با تمام وجود او را دوست داشتم.

ژاوی

اینستا بهترین استعداد تاریخ فوتبال اسپانیا است، اما وقتی که پیرلو را دیدیم فکر می‌کنم او فوق‌العاده بود من فقط برای بازی بازی او، بازی یوونتوس را تماشا می‌کنم.
خوزه مورینیو در پی تساوی ناامید کننده برابر چلسی گفت: همانطور که در کشورمن می‌گوید اتفاق افتاد.
"اگر نکشی، کشته خواهی شد"

پیپو اینزاگی

آدریانو گالیانو در فکر جذب "جرمی منز" بود بنابراین من او را در ایبیزا دیدم او در عرض 5 دقیقه من را فریفت و من متوجه شدم که او فوق‌العاده است و همان است که ما می‌خواستیم بسیار حرفه‌ای و کامل است.
 
ونگر

برزگترین پشیمانی من چیست؟ من به اما تلاش به اندازه برای جذب او به خرج ندادم منچستر یونایتد او را به خدمت گرفت البته بدیهی و آشکار است که هنوز این مسئله از دست دادن این فرصت مرا جریحه‌دار می‌کند و خیلی دوست داشتم سرمربی دیدیه دروگبا به دو دلیل باشم.

من فرصت جذب او را زمانی که در تیم لی‌مانژ فرانسه از دست دادم و هنوز در لیگ برتر نبود.

من می‌دانستم که او بازیکن بسیار خوبی است و من باز هم او را از دست دادم و دوم اینکه او در مسابقات بزرگ واقعا ما را اذیت می‌کند و جریحه‌دار می‌سازد.

تیم هاوارد

 لوکاکو می‌خواهد بهترین فوتبالیست جهان شود او واقعا این کار را انجام می‌دهد این چیزی است که او به‌ آن می‌اندیشد او سرزنده است و در دو تمرینی جشنواره گل راه می‌اندازد و او همه چیز را به حساب می‌آورد.
 
بسیار هستند که می‌خواهند جای او را بگیرند اما او ارزش و قیمت بسیار بالای دارد و اصلا متکبر نیست.
 
ریو فردینانند

دیوید مویس به آرامی ما را از دست داد از بازی کردن زیر نظر او اصلا لذت نمی‌بردم بعضی از اوقات سیستم و تاکتیک او واقعا خوب نبود ان واقعا شرم‌آور بود چرا که نمی‌توانستیم تیمها را متوقف کنیم و چرا که برای پیروزی ساخته شده بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار