بازی‌های آسیایی اینچئون؛

آجرلو: تیراندازان این دوره موفق عمل کردند/ نبود خدابنده‌لو در اینچئون کنار تیم تپانچه بانوان جای تعجب دارد!

کارشناس تیراندازی کشورمان گفت: تیراندازانمان در این دوره نسبت به چهار سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند و موفق عمل کردند.

آجرلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم تیراندازی تا اینجای کار با توجه به شرایطی که ورزشکاران در تمرینات داشتند نسبت به گوانگژو عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند و بانوان ما توانستند در تفنگ 10 متر به فینال برسند و مدال طلا و نقره کسب کنند و از طرفی هم به مدال نقره تیمی برسند.

وی ادامه داد: امروز در تفنگ درازکش هم با توجه به امکانات کمبود فشنگ در تمرینات مه‌لقا جام بزرگ توانست با کسب جایگاه چهارمی نتیجه خوبی بدست بیاورد و مسلما اگر تمرین با فشنگ و اردوهای بیشتری داشتند نتیجه‌ی بهتری می‌گرفتند و حداقل به مدال تیمی می‌رسیدند.

وی بیان کرد: احمدی تیرانداز خوب ماست اما در این دوره به دلیل مسائل شخصی و فرزنداری که داشت کمی از تیم فاصله گرفت و یکی از عامل‌های مهم نتیجه نگرفتن او هم مشغله زیاد اوست و دلیل دیگر بحث فنی است که تجهیزات و فشنگ کافی در تمرینات نداشتند.

کارشناس تیراندازی اظهار کرد: در بخش تفنگ بادی پوریا نوروزیان عملکرد خیلی خوبی داشت و تیم ما در این رشته نسبت به گوانگژو جایگاه بهتری کسب کرد و امید می‌رود که در دوره‌های بعد در این رشته کسب مدال داشته باشیم.

آجرلو در خصوص تغییری که در ترکیب تراپ بانوان قبل بازی‌های آسیایی رخ داد گفت: به دلیل نامعلوم ترکیب تراپ بانوان تغییر کرد و رنجبر را خط زدند بدون شک اگر رنجبر جزو ترکیب تراپ بانوان بود می‌توانستند در بخش تیمی مدال بیاورند اما خط خوردن او از ترکیب باعث شد تیم تراپ و رده چهارم قرار گیرند و در این بخش فینالیستی نداشته باشند.

وی افزود: در تراپ آقایان تنها یک نماینده یگانه‌ را داشتیم که او هم عملکردش و کل امتیازی که گرفت با امتیازش در تمرینات یکی بود تغییری نداشت.

کارشناس تیراندازی کشورمان در خصوص همراه نبودن مربی تیم تپانچه بانوان در اینچئون گفت: در تپانچه مشکلات زیادی داشتیم و از طرفی هم در کنار تیم نبودن خانم خدابنده‌لو مربی تپانچه بانوان کار را برای این تیم سخت‌تر کرد در صورتی که باید مربی در کنار اعضای تیم در مسابقات باشد.

آجرلو عنوان کرد: تپانچه بادی بانوان عملکرد بهتری نسبت به تپانچه ده متر آقایان داشتند آقایان می‌توانستند بهتر از این باشند و همچنین تیراندازان تپانچه بادی آقایان رکوردی که در مسابقات ثبت کردند خیلی کمتر از رکورد خودشان و فوق‌العاده پایین بود و دلیل آن هم نمی‌دانیم مشکلات روحی و روانی یا جسمی بوده است.

وی تاکید کرد: تیم تپانچه در مسابقات اسپانیا تنها دو تیرانداز داشت که اگر در مسابقات بیشتر شد کسب می‌کردند همگی می‌توانستند نتیجه بهتری بگیرند.

کارشناس تیراندازی در پایان خاطر نشان کرد: تفنگ سه وضعیت آقایان فردا برگزار می‌شود باقری و شهسواری و جعفری پویا سه تیرانداز خوب ما هستند و باقری وضعیت خوبی دارد باید دید که چه خواهند کرد و در آخر امیدواریم موفق عمل کنند و نتیجه خوبی بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار