مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران در سولقان

مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عصر پنجشنبه با حضور امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در گلزار شهدای سولقان برگزار می شود.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این مراسم از ساعت 15 تا 17 در این مکان و با حضور جمعی از خانواده شهدا ، امت همیشه در صحنه و مسوولان نیروی زمینی ارتش برگزار می شود.
 
عصر امروز (پنجشنبه) و همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای سراسر کشور نیز با حضور خانواده های معظم شهیدان، ایثارگران و مردم شهید پرور در مزار این عزیزان برگزار می شود.
 
در تهران این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بهشت زهرا (س) از ساعت 15تا 17 برگزار می شود.  
 
در شمیرانات نیز مشابه این مراسم همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مقام های لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.
 
مجمع شاهد ایران اسلامی نیز روز گذشته با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که آئین مقدس غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای در حقیقت رونمایی دوباره از نمادهای اقتدار و عزت ایران اسلامی است و با این اقدام یاد و خاطره مردان بی ادعا و حماسه عظیم شان را گرامی می داریم که امنیت، استقلال، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی و ایثارگری این عزیزان هستیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گلزار ، شهدا ، سولقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار