معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از اجرای طرح تبلیغاتی نسیم بهشت در 6 مدرسه دولتی منطقه خبر داد.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طرح تبلیغی نسیم بهشت به عنوان یکی از بندهای اجرایی طرح باز باران که با هدف ارائه برنامه‌های آموزشی و ترویجی با رویکرد افزایش مهارت‌های زندگی شهری و آگاهی به حقوق و تکالیف شهروندی ابلاغ شده در منطقه 11 اجرا خواهد شد. 
 
وی با اشاره به اینکه طرح تبلیغی نسیم بهشت از یکم تا 15 مهرماه برگزار می‌شود تصریح کرد: با همکاری اداره آموزش شهروندی طرح تبلیغی نسیم بهشت با حضور مبلغان و مشاوران و مشاورین مذهبی در 6 مدرسه منتخب برگزار می‌شود. 
 
کریملو در ادامه بیان داشت:‌آموزش غیرحضوری تهیه و توزیع هزار بروشور آموزشی، تهیه و توزیع بسته آموزشی و فرهنگی و تهیه و توزیع کتابچه و بروشور آموزشی با موضوع استفاده از سرویس مدرسه از اقدامات اداره آموزش شهروندی است. 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از افتتاح مدارس هیئت امنایی در منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: افتتاح و راه اندازی مدرسه هیئت امنایی مدیریت شهری در 2 مدرسه مقطع ابتدایی پسرانه بهشت و حضرت ابوالفضل از اهم فعالیت‌های آموزش شهروندی در طرح استقبال از مهر است. 

انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: نسیم ، بهشت ، شهرداری ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.