عدنان منصور : دیدار مقامات ایران با مقامات عربستان و مصر معادلات منطقه را تغییر می‌دهد

وزیر امور خارجه سابق لبنان در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت دیدار مقامات ایران با مقامات عربستان و مصر معادلات منطقه را تغییر می‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه المنار: "عدنان منصور" روز شنبه در مصاحبه‌ای تلویزیونی با اشاره به اینکه لبنان نخستین کشوری است که از تروریسم رنج می‌برد، نسبت به اینکه جنگ ائتلاف جهانی با تروریسم طولانی مدت شده و منطقه را به سمت بحران اقتصادی و بشری سوق دهد، ابراز نگرانی کرد.

وی با بیان اینکه هر کسی که تروریسم را حمایت می‌کند، بهای جنگ را خواهد پرداخت، افزود: سیاست‌هایی وجود دارد که از مرز کشورها عبور کرده‌اند و فشارهایی هم در زمینه اینکه محورهای منطقه با یکدیگر رایزنی نداشته باشند وجود دارد، اگر مقامات قاهره و تهران با یکدیگر دیدار داشته باشند سیاست منطقه تغییر خواهد کرد و دیدار مقامات تهران و ریاض هم معادلات منطقه را تغییر می‌دهد.

وزیر امور خارجه سابق لبنان در بخش دیگری از مصاحبه خود پیرامون یمن گفت: تحرکات مردم به ایجاد معادله سیاسی جدیدی منجر شد و دیدار بین "محمد جواد ظریف و سعود الفیصل" وزرای امور خارجه ایران و عربستان در این رابطه نتیجه موفقیت حوثی‌ها نبود به دلیل اینکه تحرکات از ماه‌ها پیش آغاز شده و نقطه نظرات پیرامون یمن بین ایران و عربستان مطابق نیست.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار